Хагас сайн өдрийн өглөө Жүхи болон Жүхён нар идэвхтэй гэгч нь хичээлээ хийн сууна.
Өглөөний9:08From Kookie: 10гээд очиж авна шүү гүнж минь
Өглөөний9:09From Jhn :яах гэж тэр билээ?
Өглөөний9:10From Kookie: Тэхёнаас романтик гэдгээ батлахын тулд
Өглөөний9:12From Jhn:Өнөөдөр болохгүйээ би Жүхигийн хичээлийг хийлгэх ёстой
Өглөөний9:13From Kookie:Тэрийг надад даатгачих одоо хөөрхөн болоод байж бай
Жүхён Жонгүгээс ирсэн мэссэжийг уншин санаа алдчихаад хар өмд болон нимгэн цамц аван өмсөхөд Жүхи толгойгоо сэгсрэн:
"Үгүйээ Бэ Жүхён хэзээ болзоон дээрээ ийм тэнэг хувцасладаг байсан юм? "
Жүхён түүнрүү том нүдлэн харахад:
"Би мэссэжийг чинь уншчихсан юмаа намайг зүгээр л Сана эгчид хүргээд өгчих " гэсээр Жүхёны шүүгээг ухан бага зэрэгийн дэрвэгэр хормойтой,мөр гарсан ягаан даашинз өгөнгөө гутлых нь шүүгээг ухан зогсоно.
"Чи намайг энийг өмс гэж байгаа юму?Үгүйшүү Бэ Жүхи "
"Хөөе та яагаад ийм тэнэг юм бэ?Жонгүг ах тийм сайхан залуу байж ийм тэнэг охин дагуулаад явах хэрэгүү? Хэрвээ та ийм байвал өнөөдөр хаягданашүү " гэсээр өрөөнөөс гарахад Жүхён нүдээ эргэлдүүлэн даашинзыг өмсөв.Удалгүй Жүхи ягаан өнгийн өндөр өсгийт барьж орж ирэн "энийг өмсөөд үсээ янзлаад нүүрээ буд аливээ хурдал " Жүхён үсээ бага зэрэг долгионтой болгон нүүрээ хөнгөхөн будан Жүхиг дагуулан гарахад Жонгүг өнөөх л машинаа налан зогсож байв.
Одоогийн байдлаар бол Жонгүгийн нүд хэвийн хэмжээнээсээ 10 дахин томорж ам нь хагас ангайлттай байдалтай зогсоно.Жүхи Жонгүгийг нудран:
"Хөөе ах гуай амаа хаалдаа хурдан явцгаая " гэсээр хойно орж суухад Жонгүг Жүхён хоёр ч мөн сууцгаав.
"Чи намайг хүүхэд хар гэж байгаа юму? " Хусог урдаа зогсох бяцхан охинруу заан Жонгүгаас асуулт эрэн зогсоно.
"Би өнөөдөр болзоотой гэж хэлсэншдээ " Хусог санаа алдан "За яахав ганц л удаашүү "гэсээр Жүхиг дагуулан дотогш оров.
Жүхён болон Жонгүг нар гудамжаар хөтлөлцөн алхах буюу хажуугаар өнгөрөх охид хөвгүүдийн нүд Жүхён дээр илт тусах нь Жонгүгт багтарч үхмээр санагдаж байв.Жонгүг гадуурх цамцаа тайлж Жүхёнд өмсгөнгөө :
YOU ARE READING
[Дууссан] Муу залуус эсвэл сайн охид
FanficСургуулийнхаа хамгийн царайлаг хөвгүүн болон царайлаг охин төгс биш гэжүү?