Bölüm 7 : Virüs

6 4 0
                                    

Tekrar Merhaba yeni bir bölüm ile daha karşınızdayım çikolatalarım 🍫🍫🍫🍫
Kitap ile ilgili sorularınızı hiç çekinmeden sorun hepsini cevaplarım . Oy ve vote lütfen .

《《《《《《《

Hayatta bir an vardır ki insan şoka uğrar. Kalbi atmayı , organları çalışmayı , kulakları duymayı , gözleri görmeyi , dili konuşmayı keser ya işte bende o anlardan birini yaşıyordum.

Sanki ölmüşte başka alemde gibiyim .
Sanki uzaya atılmış gibiyim.
Sanki çaresizliğe kapılmış gibiyim .
Sanki nefes almayı unutmuş gibiyim .
Sanki kalbimi kaybetmiş gibiyim.
Sanki ben ben değilmişim gibiyim .

Yatağıma geri geri attım kendimi . Derin bir nefes alıp gözlerimi sıkıca kapattım . Demek her şey buraya kadarmış vay canına ! Daha kendimin ne olduğunu bile bilmiyorum . Yanımda olmalarını istediğim insanlar beni anlamıyorlar . İsteselerde anlayamazlar . Ben de anlam veremiyorum . Keşke nefereti dinleyip gitseydim. Üstüm olmasa ne olurdu ki ?Aptal kalona Aptaaaaaaaal ! Demek ki neymiş herkesin bir bildiği vardır .

Bu da kaderin bir oyunu . Tam 1500 sene . Yaşadığım 1500 senede bir gün yüzü görmemiştim. Çocukken babam ve annem yüksek konseyin üyeleriydi . Benimle hiç vakit geçirmezlerdi . Dadım bakardı bana . Annem arada arar durumumu sorardı . Çok iyi hatırlıyorum küçük tüm 204 yaşındayken bende yüksek konseye gitmek istemiş ve o sırada neferetle mühürlenmiştik .

Bana ilk adımı sorduğumda heyecandan üstüne düşmüş buda yetmezmiş gibi sırf başka kıza baktı diye kafasını pastaya sokmuştum .

Ama bu güzel anıların sonu geldi artık . Pes etmiştim . Kabullendim . Kadere boyun eğdim . Tam 1500 sene yaşadım . İlk neferete güldüm . İlk neferete sarıldım . İlk neferete kızdım . İlk neferete aşık oldum . İlk nefereti öptüm . Ve ilk neferetle ağladım . O benim ilklerimdi . Tabi bakireliğim hariç. Daha oraya gelmedim. Sürtük değilim .

Neden böyle konuştuğumu sorarsanız :

....

"- Ne oldu stevie raeye ? " diye sordum .

Sarı çiyan gülerek :

"- Ahmak ! Sende arkadaşında Alaycı Kuş Virüsüne yakalandınız . En kısa zamanda güçleriniz tükenip vampir yada her neyse hiç bir şey olmayacaksınız! " diye kahkaha attı . Dur bi dakika ! O ne dedi ?

Aha şimdi batmıştım ben . Stevie rae gibi bende tükenip ölecek miyim ? Her şey buraya kadar mı ?

Kahin çiyana dönerek :

"-Bunu tahmin etmeliydim . Bunu size Drako emretti değil mi ? "

Sarı çiyan sinsice gülerek başını ' evet ' anlamında salladı .

"-Bunun bir yolu var mı kahin ?" Diye endişeli bir biçimde sormuştu zoey .

Var amaaaaaa ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kusura bakmayın bu bölüm kısa oldu . Nedeninı sorarsanız inanamazsınız . 😢
Babam vefat etti . 😢 bu bölümü de cenazede aceleyle ve üzüntü içinde yazdım .

💖Şimdi inanın beni teselli edecek bir okuyucum bile yok . Daha kitabımda oy bile yok lütfen anlayışlı olunuz .

😢😢 kendimi çok zor tutuyorum .

Dayanamıyorum bile en acı şeyimi kaybettim . Belki aranızda inanmayanlar da vardır . Ama yalan söylüyorsam allah yukarda .

Ben en önemli şeyimi yani BABAMI KAYBETTİM 😢😢😢😭😭 TRAFİK KAZASINDA BABACIM SENI ÇOK SEVİYORUM . LÜTFEN ARKADAŞLAR ANLAYIŞLI OLUN 😭😭😭😢😢😢

ANNEM ÜZÜLMESİN DİYE AĞLIYAMIYORUM 😢😢😢😢😢 SİZLER LÜTFEN BAABLARINIZIN KIYMETİNİ BİLİN

ÇÜNKÜ ONLARSIZ DÜNYA OLMAZ .
ARTIK KENDİMİ NASIL TOPARLARIM BİLEMİYORUM  😭😭😭😭😭😭

Yüksek Rahibe #Wattsy2017 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin