Persephone

1.3K 45 35
                                    

Persephone... Güneş'im, ruhum, ölümün içindeki yaşamım... Küçük, mükemmel sevgilim... Bir kadından küçük, tüm erkeklerden güçlü Persephone'um... Bana gözlerinle umudu, kalbinle ışığı verdin. Beni aşık bir adam yaptın.
Ölüm, benim var oluş sebebimdi. Fakat sen, zümrüt gözlerin, lepiska saçlarınla beni, ölümlerin Tanrısı Hades'i, ölümden, senden ayrılmaktan korkar kıldın.
En küçük aşkım, en büyük korkum Persephone...
Sen, beni sesindeki melodiyle, yüzündeki tebessümle kutsadın.
Bana kalbini, bana gözlerindeki hapsolmuş yıldızları ver. Bana, seni bana bağlayan her şeyi ver.
Yetenekli meleğim, cesur şeytanım... Biricik, küçücük Persephone'um...

"Ebedi ruhlar, yalnızca sevgiyle yok olur. Sararken aşkın laneti bedeni, ortaya çıkar tüm hiçlik. Ve yok olur kalpler boşlukta..."

Bu hikaye, Yunan Mitolojisi'nden ilham alınarak, yeni bir kurgu üzerine uyarlanmıştır.
Not: Mitolojiyi tüm gerçekçiliğiyle aktarmıyorum. Hikayelerde ve kahramanlarda çok sayıda değişiklik var. Asıl konu, Persephone ve Hades'in yaşadığı aşk, aralarındaki yaş farkı ve oynanan akıl oyunlarıdır.

Bu kitap sekiz hikayeden oluşuyor. Hikayelerin başlıkları sırasıyla;
Mother Earth and Her Children
Zeus and the Creation of Mankind
Narcissus
Hades (Persephone'un asıl öyküsü bu hikayeye ait.)
Pandora's Box
Icarus and Daedalus
Demeter and Persephone
Her hikaye on parttan oluşuyor. Örnek olarak, "Mother Earth and Her Children" hikayesinin beşinci partını okuyorsanız, hikayenin ortalarındasınız demektir. Fakat bu akış sırayla gitmeyecek. Her bölümün başında hangi hikaye olduğunu, kimin bakış açısıyla yazıldığını ve kaçıncı partı olduğunu yazacağım. Anlayacağınız üzere, sürekli geçmişe ve geleceğe gidiş mevcut.
Aynı zamanda, size hikayelerin oluş sırasını gösteren bir zaman çizelgesi veriyorum. Bunu her bölümün başına koyacağım;

 Bunu her bölümün başına koyacağım;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Umarım seversiniz...

PersephoneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin