Prolog

62 6 0
                                    

                    Plymouth. Când te gândeşti la Plymouth, cu siguranţă te gândeşti la irezistibila Shirley. Adolescenta de numai optsprezece ani întoarce toate privirile masculilor de orice vârstă. De la o vârstă fragedă începându-şi relaţiile sexuale, este de părere că sexul este un joc, sexul este un hobby, sexul trebuie practicat oricând ai nevoie.

                     Barul din Cartierul Fathaway este non-stop deschis şi au cea mai bună cafea din oraş.

-Dave, un ceai verde te rog cu miere, un ton dispreţuitor îşi face prezenţa pe vocea uşor piţigăiată a frumoasei tinere.

-Cum de nu doriţi o cafea, domnişoară? Este prima oară când cereţi ceai de când frecventaţi acest local.

-Am nevoie de un ceai şi atât. Nu am nevoie de întrebările stupide ale unui simplu chelner. îi reproşă amabilului chelner dându-şi ochii peste cap.

                      Clopoţeii uşii scot câteva sunete, iar în pragul ei stă un bărbat, elegant îmbrăcat, părul aranjat într-un mod "ce-ţi lasă gura apă". Porneşte în direcţia domnişoarei Brown, afişând un zâmbet încrezător pe buzele cărnoase, uşor uscate, trecând domol limba peste ele.

-Cu cine am onoarea? îşi face simţită prezenţa, stimabilul domn.

-Shirley. Shirley Brown, dar cred că aţi auzit deja de mine.

-Ah, deci tu eşti fermecătoarea adolescentă după care salivează toţi. Da, te ştiu. Nu mă aşteptam la asta, dar eşti incredibil de frumoasă!

-Vă mulţumesc domnule...

-Garrett Walker, scuză-mă.

                       După şiruri lungi de conversaţii aievea în plictisitorul bar, domnul Walker insistă cu o oarecare teamă, să îşi conducă nouă "amică" către locuinţa sa. Domnişoara Brown, acceptă într-un sfârşit, după lungile rugăminte ale fermecătorului bărbat.

-Vă mulţumesc domnule Walker. Mi-a făcut plăcere să vă cunosc!

-Shirley scumpo, poţi să mă tutuieşti, am doar treizeci de ani, nu sunt atât de bătrân.

                      Apelativul folosit face ca obrajii fetei să capete o culoare rozalie după ce acesta l-a rostit cu atât de multă pasiune. 

-Plăcerea a fost de partea mea, îi şopteşte masculul în lobul urechii, ţinându-i uşor fesele în palmele lui mari şi apăsându-şi buzele pe fruntea adolescentei. 


Lipsa de iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum