57.Bölüm

19 1 0
                                    

hayatın o kadar kötü düzensiz gider ki artık düzelmesini ve güzel gitmesini istersin. belki kendini kendinden kurtaramazsın ama birini beklersin. beklersin ki o biri geldiğinde elinden değil kolundan tutup çekecektir seni. beklersin ve bir gün gelir.

geldiğini de nasıl anlarsın biliyor musun,artık dinlediğin şarkılar değişir ve dinlediğin şarkıları dinlemek için değil de onu düşünmek için dinlersin. bir film de herhangi bir sahne de ağlarsın ya işte o sahneye değil onu hayal edip ağlarsın. artık geceleri de uyku tutmaz seni hep onu düşler hep onunla ilgili hayaller kurarsın. o biri geldiğinde sen kendinden gidersin.

değişirsin. etrafında en yakınım dediğin her bir insan bile seni tanıyamaz olur.

gün geçtikçe kendin olmayı bırakır onun sevdiği şeyleri sevmeye nefret ettiği şeylerden nefret etmeye onun gibi konuşup onun gibi tepkiler vermeye başlarsın. dediğim gibi o biri geldiğinde artık kendin olmayı bırakır onun kirpiklerine kadar alışıp bağlanırsın.

en acısı da artık kendini bile tanıyamazsın. inan bana o 'biri' gittiğinde bunu daha iyi anlıyorsun.

gel zaman git zaman düzeltiyor seni bu biri. artık sende yaşayabiliyorsun. mutlusun zaten ona da aşıksın. aşık olan hep mutlu olur diye bir teori vardı sende bu yüzden mutlusun. herşey çok güzel giderken şu sesi duydun mu?

sezenin şarkısı bu git diyor..git..git..me..dur ne olursun.. 

ayrılık zamanı geldi tavsiyem şarkının sesini biraz daha arttır çünkü hıçkırıklarını duymak seni daha da dibe çöker.

tam kurtuldum diyorsun ayağa kalktım artık bende yaşayabiliyorum diyorsun ama o biri sardığı yaraları deşip kanatıp gidiyor ve sen koca siyah bir boşluğa düşüyorsun. zaten artık eskisinden de beter oluyorsun çünkü insanın hayalleri umutları ve güveni yok olunca ölmüş oluyor. 

sadece gömülmediği kalıyor.

onunla adım attığın yerlerde tek başına yürümek istemiyorsun çünkü biliyorsun atıığın her adımda kokusu burnuna gelecek ve canın daha çok yanacak. ondan uzaklaşayım derken daha çok yaklaşacaksın çünkü demiştim ya sen artık kendini kaybettin onu kazanmak için.

artık kendini tanıyamazsın. ne sevdiğini ne yapmayı sevdiğini bilemezsin o ne seviyorsa onu seversin ne yaparsa onu yaparsın çünkü artık sen sen değilsin. sen osun. 

demiştim ayrıldığında fark edeceksin.

artık yapabileceğin pekte birşey yoktur aslında. sadece susarsın ve kabuğuna çekilip yalnızlığını yok oluşunu izlersin.

artık hayatına birini dahi alamazsın. çünkü sen o bütün güven sevgi aşk duygusunu bir insanda yeteri kadar toplamıştın ve birine daha toplayamayacak kadar kırgınsındır.

bu hep böyle olur zaten seversin bağlanırsın ve giderler. aşkın döngüsü olduğu için alışıyor insan. merak etme sende alışıcaksın.

belki daha beter kırılıcaksın ama doğru kişiyi bulana kadar paramparça olucaksın. olacaksın ki doğru kişi geldiğinde yaralarını sarıp sevebilsin seni. 



TUMBLR SÖZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin