Би Жүхёгийн зурвасыг уншаад гарах эсэхдээ эргэлзэж байсан ч гархаар шийдлээ. Гэрээсээ гарч ирхэд Жүхёг зогсож байв.
Би: ямар нэгэн зүйл болоо юу?
Жүхёг: зүгээр л ... Би сургуулийн тэтгэлэгээр америк явах гэж байгаа.
Би: тийм үү? Ямар гоё мэдээ вэ?
Жүхёг: энэ хичээлийн жил дуусхаар явна.
Би: тэгвэл сарын хугацаа л үлдсэн байна шдээ.
Жүхёг: бичиг цаасны ажил их байгаа болхоор энэ сарын хугацаанд бараг уулзахгүй байх гээд заавал хэлхийг хүссэн зүйлээ хэлэх гэсийн гэхэд нь би шүлсээ залгин түүн рүү итгэлгүйхэн харлаа.Тэр инээмсэглээд
Жүхёг: Ханылаа чи надад таалагддаг. Чиний төсөөлж байгаагаас ч илүү ... Гэхэд нь би юу хэлхээ мэдэхгүй зогсож байхад
Жүхёг: заавал хариу хэлэх албагүй ээ, зүгээр энэ тухай чамайг мэдээсэй гэж хүссэн юм. Заримдаа чамтай таарах гэж өдөржин сургууль дээр чамайг хайж явсан өдрүүдээ их л санах байхдаа гээд эв хавгүй инээх нь тэр.
Зүрх минь хүчтэй гэгч нь цохилож, цус минь булиглаж байв.
Жүхёг: чиний найз залууд одоо ч атаархах сэтгэл төрдөг
Би муу залуу шиг санагдаж байна уу? Найз охинтой хэрнээ одоо ч чамайг бодсоор байгаа нь.
Би: сонбэ, маш их баярлалаа. Би Юнгид их сайн бас миний энэ сэтгэлийг хүндлэсэнд баярлалаа гэхэд тэр надад нэг алхам ойртон үсийг минь сэгсийлгээдЖүхёг: надад чиний юу хамгийн их таалагддаг гээч бүх зүйлийг эерэгээр хардаг чинь маш их таалагддаг. Яг л сахиусан тэнгэр шиг ...
Жүхёг: дургүйцэхгүй бол тэвэрч болох уу? Гэхэд нь би инээмсэглэн толгой дохив.
Жүхёг сонбэ намайг тэврээд
Жүхёг: сайн сууж байгаарай бас аз жаргалтай амьдраарай за юу?
Би: за сонбэТэр надад маш их эрч хүч бэлэглэх шиг л боллоо.
Жүхёг: одоо ордоо, маргааш хичээлтэй биздээ
Би: сайхан амраарай сонбэ гээд эргэж харалгүй хашаа руугаа орон түүний хөлийн чимээг сонсож байгаад дотогш орж ирэн утсаа үзтэл Юнги убба хэд хэдэн удаа залгачихсан байв.Би түүн рүү буцаан залгатал
Юнги: яа Ханыл чи хүний санаа зовоогоод хаячих юмаа
Би: би дэлгүүр явчихаад ирсэн юм гэж хэлэхдээ гацаж байв. Би яагаад түүнд худлаа хэлчихэвээ. Магадгүй тэр намайг хардах вий гэж айсан байх бас түүнтэй дахин маргалдахаас айсан юм.