MW-11

16.2K 1.1K 641
                                    


Alfam Kuzeyliler ile antrenman yapmaya gitmişken aniden içime dolan dolaşma hissiyle kendimi ormana atmıştım. Sonbahar mevsiminde olduğumuzdan zemine sığınmış sarı yaprakların üstünü çiğneyerek geçerken aklıma üşüşen düşüncelerimde boğulmaktaydım.
Fazla düşünüyordum belki de...
Ancak
Kendi türümden birçok kişinin ölme riski bulunduğu bir savaşa girmek beni delicesine endişelendiriyordu.

İçlerinden birinin katili olabileceğimi düşünmem beni korkutuyordu.
Gerçi omegalar güçlü olmadığından birini öldürme ihtimalim düşüktü ama yine de düşüncelerime sahip çıkamıyordum işte.

Bir de Jungkook vardı aklımda elbetteki.
Dürüst olmak gerekirse aklımdan bir kereliğine olsun çıkmıyorduki o.

O mavi gözlerini daha da maviliğe bulamasını istemiyordum. Gözleri yeterince derin bir okyanustu zaten, daha da mavilikle dolarsa yüzmeyi yeni öğrenen ben batardım dibe doğru.

Jungkook...
Kalbime ne yapmıştı bu herif ?
Onun adını duymak bile vücudumun heyecandan titremesini sağlıyordu. Çok mu fazla sevmiştim yoksa ?

Çok sevmiştim

"Jimin !"

Adımın tren istasyonunda tanıştığım çocuğun ağzından çıkmasıyla arkamı dönüp koşarak bana gelen Taehyung'u bekledim.

"Um.. Merhaba Jimin."

Konuşmadan solmuş yaprakların arasında yürümeye devam ettim. Cevap vermek için fazla üşengeçtim şu an.

"Seni insan zannetmiştim, gerçi gözlerin kurtları anımsatıyordu ama tahmin edemedim."

Onu dinlemiyormuş gibi davranıyordum. O düşmanımdı ve bu nedenle ona bağlanıp arkadaşım olmasını istemiyordum.
Üzülmek istemiyordum.

"Konuşkan değilsin ha... istasyondayken güzelce konuşuyorduk ama- ah yani sevgilin gelmeden önce."

Derin bir nefes alıp kafamı bıkkınca Tae'ye çevirdim.

"Alfam seni yanımda görürse senin için iyi olmayacaktır Taehyung."

Tae sırıtarak omuz silkti.

"Antrenmandaysa bizi nasıl görebilir sevimli şey."

Flörtöz bir ses tonuyla söylediği cümleye gözlerimi devirdim.

"Senin de bir alfan var Taehyung."

"Öyleyse ne olmuş ?"

"Ondan hiç mi hoşlanmadın ? Yani konuştuktan sonra bir şeyler hissetmedin mi ?"

Sorumla peşimden gelmeyi kesen Taehyung'la bende durup sorumun cevabını bekledim.

"Bilmiyorum...Hoseok iyi biri ama bu aramızdaki şey Doğu ve Batı kabilelerini yenmek için yapılan bir savaş stratejisi sadece.
Benim için anlamı yok."

Yalan söylüyorsun Taehyung.

"Ben de öyle düşünmüştüm."

"İstasyonda olanlar aramızda kalsa olur mu ?"

Aniden sorduğu soruyla sırıtmamı zor tutmuştum. Tahmin ettiğim gibi onu ifşa etmemizden korkuyordu.

Ma Wolfie | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin