🖤8

597 41 5
                                    

Jake:

Po celou dobu na mě koukali kluci, jenže vše i slyšeli protože jsem to měl moc nahlas. Byl jsem totálně vykolejený. Já mám možná dceru?! Jako vážně? Proč mi to Isabella neřekla? Za chvilku mi cinkla zpráva. Otevřel jsem obrázek.

Bože! To je celá Isabella

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bože! To je celá Isabella. Kluci se hned nahrnuli ke mě a koukali s otevřenou pusou. 'Wau!' vydechli najednou.  Jestli je tohle moje dcera to abych si koupil pořádnou zbraň. Za ní se musí kluci hrnout. Sám pro sebe jsem se nad svými myšlenkami zasmál. Vypl jsem mobil a zapl znovu televizi.

Blackie:

Už jsem se rozhodla. Už to dál prostě nejde. Jsem nikdo, jsem k ničemu, nikdo mě nechce, nikdo mě nemá rád.
Zvedla jsem se z parapetu, vzala vak, hodila do něj mobil, tu proradnou stříbrnou věcičku a vyšla z pokoje. Proplížila jsem se až ven a zamířila si to na své nejoblíbenější místo. Přes park jsem došla k opuštěnému rozpadlému kolotoči a sedla si na zem před strom, kam jsem si vždy sedávala.

Jake:

Kukali jsme na film, když mi opět začal zvonit mobil. Otráveně jsem stopl televizi a zvedl to.

"Ano?"

"Dobrý den. Tady inspektor Hemmington. Už jsme spolu dnes mluvili."

"Jistě, potřebujete ještě něco?"

"Pane Pittsi, máme stoprocentní informace o tom, že Blackie je vaše dcera. Máme deník Isabelly Schmits."

"To je skvělé!"

"Dobře, domluvíme si schůzku kde vám řeknu všechny informace a dohodli bysme se jestli si ji vezmete do péče."

"Počkat. Do péče? Ona není u matky?"

"Ne není. Její matka je po smrti a jelikož nemá jinou rodinu vyhledali jsme vás."

" Tak to ale není už o čem diskutovat. Jednou je to má dcera a já se o ní postarám."

"Výborně. V tom případě se schůzka ruší. Papíry podepíšete až si ji budete vyzvedávat."

"Skvělě. A kde ?"

"Zítra ve dvě hodiny tady ve městě v dětském domově."

"Dobře. Naschle"

Domluvil jsem a típl to.
"To chce oslavit!" vykřikl hned CC.
Tak jsme se tedy zvedli a vydali se do baru.

Blackie:

Na mobilu jsem si pustila svoje nejoblíbenější písničky od BVB a vzala žiletku do ruky. Přiložila ji k ruce a začala dělat dlouhé hluboké tahy.
Za tonů 'Lost it all' jsem pomalu začala ztrácet vědomí. Ale najednou jsem je viděla, kdybych věděla že až umřu uvidím je, už jsem mrtvá dávno. S toutu myšlenkou jsem upadla do tmy.

🖤Blackie🖤 [BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat