Birinci Bölüm-AYRILIK

48 3 0
                                    




     Gece karşısında durup gözlerinin içine utanmadan bakan ve artık eski erkek arkadaşı olan çocuğa iğrenerek bakarken içinden ağlamasını durdurmaya çalışıyordu. Her zaman bunun kendi başına geleceği aklına gelmediği için aptal olduğunu düşünüyordu. Adriana Lima bile aldatılıyorken Gece kimdi de aldatılmayacaktı ki ? Ege kızın kolunu gidememesi için tutarken Gece hırsla onu ittirdi. Onun gibi bir pisliğin bir daha asla ona dokunmasına izin vermeyecekti. '' Bana bir daha asla dokunmayacaksın ! '' Ege'nin arkasından bağırdığını duyduğu halde arkasına bile bakmadan okuldan bir hışımla çıktı. Evet işte şimdi geliyordu. Göz yaşı selinde boğulmasına az kalmıştı. En çok bu huyundan nefret ediyordu. Ne zaman üzülse veya sinirlense ağlamaya başlıyordu. Tam bir zavallı gibi göründüğünden emindi ama elinden şuan gerçekten birşey gelmiyordu. Bir erkeğe güvenmenin ne kadar aptalca olduğunu şuan bir kez daha anlamıştı. Teyzesinin de her zaman söylediği gibi ' Erkekler bencildir. ' Lafının ne kadar doğru olduğunu şuan daha da iyi anlıyordu. Onun gibi bir pisliğe neden kanmıştı ki ? Onun nasıl biri olduğunu daha ilk konuştuklarında bile anlamışken şimdi tutup da onun için neden ağlayacaktı ama ağlıyordu işte ! O kızın yanına geldiği zaman ki aptallığını asla unutamayacaktı. Ege yüzünden aptal durumuna düştüğü yetmemiş gibi bir de aşağıllanmıştı. Hala nasıl olurda egenin açıklama yapmak istediğini anlamıyordu. Hayatta herşeyi umursamayabilirdi ama aldatılmayı asla ! Bunu istesede yapamazdı. Ege'yle ilk tanıştıklarında ondan ne kadar hoşlandığını bir kez daha hatırlarken çoktan otoparka gelmişti bile. Karışıklıkla kendi arabasını ararken bulamadığına daha da sinirleniyordu. Neredeydi bu lanet araba ? Sanki herşey üstüne üstüne geliyordu. Her gün kolaylıkla bulduğu araba bugün hangi lanet yerdeydi ki ? Etrafına bakınırken bir yandan gözyaşlarını silmeye çalışıyordu ama anında yerini yeni yaşlar aldığı için bunu yapmakta da zorlanıyordu. Otoparkın sonuna park ettiğini hatırlamasada o tarafa doğru zoraki adımlarla yürümeye başladı. Ayakları şuan yaşadıklarından sonra onu zor taşıyordu sanki. İlerlerken ayağındaki çizmelerini zoraki sürüklüyordu. Neyse ki sağda köşede arabasını gördüğü gibi anahtarı falan aklından çıkmış bir şekilde arabaya doğru yürüyerek ön koltuğa kendisini attığı gibi yan koltuğa çantasını adeta atmıştı. Arkasına yaslanıp derin bir nefes aldı. Şuan arabayı sürmeden kendisine gelmesi gerekiyordu. Aynadan yüzünün haline bakarken sinirle göz makyajının siyahlığını silmeye uğraşırken bir anda yan kapının açılmasıyla olduğu yerde şok olmuş ve yanına oturan çocuğa kalakaldı.

Lider dersinden çıkarken elindeki telefonuyla oynuyordu. Derste inanılmaz sıkılmıştı ve diğerlerinin dersi çoktan biterken kendisinin neden bu cezaya katlanmak zorunda olduğunu anlamıyordu. Hepsi Yağız abisinin yüzündendi. Ne vardı yani onunla yarışmaya çalışan bir çocuğu fena halde benzettiyse ? Sürekli böyle kendisine güvensiz tiplerle uğraşmak zorunda mıydı ? Şirketten uyarı aldığının elbette farkındaydı ama kimse onu çekemiyorsa ne yapabilirdi ki ? İnsanlar her zaman ondan çekiniyorlardı , korkuyorlardı ve Lider bundan memnundu. İnsanların onunla diyalog kurmaya çalışmalarından nefret ediyordu , özellikle samimi olmayan ve ününden faydalanmaya çalışan insanlardan nefret ediyordu. Kızların ona hayran olduklarının farkındaydı ve erkeklerin bu yüzden ondan nefret ettikklerinide biliyordu. Bu yüzden neden onunla kavga çıkarmaya çalışan çocuğa vurduğu için uyarı alıyordu ki ? Bunu gerçekten anlamıyordu. Arabasına doğru yürürken okulun otoparkında bile kendisine bakan kızlara tiksinerek kafa çevirdi. Yakışıklı olduğunun farkındaydı ama onlar kendisini tanımıyordu. Sadece olduğu statüyü seviyorlardı , yakışıklı olmasını ya da herşeyi ama kendisi olduğu için onu sevmiyorlardı. Lider onu tanımadan sevdiğini söyleyen insanlardan bu yüzden hoşlanmıyordu. Çevresinde yok denilecek kadar az arkadaşı vardı ve bunlarda zaten aynı müziği yaptığı gerçek arkadaşlarıydı. Aynı grupta müzik yapıyorlardı ve türkiyede hatta dünyada mükemmel bir ünleri vardı. 5 senedir bunun için birliktelerdi ve zamanla çok yakın arkadaş hatta aile olmuşlardı. Son 1 senedir bir anda ' Yanıyor. ' şarkılarından sonra özellikle ünlü olmuşlardı. Onlar dışında kimseyi hayatına sokmuyordu. Arabasını uzaktan gördüğü gibi oraya yönelerek telefonundan Mert'e mesaj attı. Evle okulun arası arabayla 15 dakika mesafedeydi ve yakında evde olacağını haber vermişti. 5 senedir onlarla aynı evde yaşıyordu. Mert grubun Lider'i olduğundan ona haber vermeyi doğru buluyordu. Menajyer Yağıza inatla haber vermeyecekti. Onun yüzünden okuldaki derslere kalmak zorunda kaldığını düşünürse daha da sinirleniyordu. Ne olurdu sanki şirkete söylemeseydi ama illa ispiyonlayacaktı. Gerçi ona ne kadar kızsada kendisi de onun yerinde olsa aynı şeyi yapacağını çok iyi biliyordu. Kurallara ne kadar uymayı sevmesede bir o kadar kendi kurallarına karşı saygılı bir insandı.

Opps !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin