5.BÖLÜM - Ne gibi bir sorun çıkabilir ki ?

15 3 0
                                    

Gece ona yakından bakmak zorunda kaldığından ve söylediği şeyden ötürü kısa bir şok yaşasada hemen kendine gelerek neredeyse ona yapışmış olan çocuğu ittirdi. '' Sen ne dediğinin farkında mısın yoksa kafayı mı yedin ? '' Lider kızın kendisini ittirmediyse sarı saçlarını karıştırarak gözlerini kısmış , çarpık gülümsemesiyle adeta karşısındaki kızı aşağılıyordu.

'' Tabikide gerçek sevgililikten bahsetmiyorum. Bak sulu göz , sadece herkese karşı sevgili gibi görüneceğiz ama bunun sahte olduğunu ikimizden başka kimse bilmeyecek . ''

'' Hadi benim bir amacım var , sen bunu neden istiyorsun ki ? ''

Lider önce gelişigüzel bir şekilde kıza bakarken bu sefer umursamaz ama karanlık bir tavrı vardı. Sanki bir amacı var ama kimseye söyleyemez gibiydi. '' Bunu sana söylemeyeceğim , seni de ilgilendirmez ! Sen sadece buna var mısın yok... '' duraksayarak çenesini kaşıdı. Bu sefer doğrudan Geceye bakıyordu. İşaret parmağını kızın omzuna sertçe bastırdı. Gece canı acımasada bir baskı hissettiğinden geriledi. '' Aslında düşündüm de bana uyum sağlamama ihtimalin söz konusu bile değil. '' Gece bu özgüvenli tavrından dolayı sinirlenerek yutkundu. Gözlerini doğrudan çocuğun gözlerine dikti. Onu kimse hiçbir şeye zorlayamazdı. Şu zamana kadar babasının zorlamasına bile karşı gelmişken , gerçi kısmen ... O kim oluyordu !

'' Pardon da kendine fazla güveniyorsun bence , öncelikle ben şu zamana kadar birisinin zorlamasıyla asla hareket etmedim etmem ! İkincisi ise beni bunu kabul etmem için elinde mantıklı bir sebebin olmalı ki açıklamıyorsun ! ''

Lider soğuk kanlı bir şekilde Gecenin susmasını bekledi. Oldukça rahat görünüyordu. Belli ki bir bildiği vardı ama Gece onun konuşmasını beklerken gergindi. Lider sonunda kollarını birleştirerek kıza döndü. '' Birincisi biraz önce seni aldatan bir şereksizden benim sayemde intikam aldın . İkincisi okulda benim sahte sevgilim olmayı kabul edersen inanılmaz popüler olabilirsin hatta sırf okulda değil ki bunu istemeyecek kadar saf olduğunu sanmıyorum . Üçüncüsü ise ... '' Lider bir anda duraksayarak cebinden telefonunu çıkarttı. Gece onun ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışsada bir anda dün geceki olay için itiraf ettiği kendi ağzından çıkan ses kaydı çalmaya başlayınca susmak zorunda kaldı.

Sinirle bir anda bağırdı ; '' Bu ... bunu sen ne ara ...'' Lider kızın devam etmesine izin vermeden gülümsedi. '' Şimdi arabaya bin ve benim şartlarımı konuşalım. Hıı binmem demek de bir tercih olabilir ama en yakın karakol bir sokak ileride . Tercih senin sulu göz ! '' Gece etrafına bir göz gezdirdikten sonra yavaşça ve uslu bir kız çocuğu gibi arabaya bindi ama şöför koltuğuna oturmakta olan çocuğa en kötü bakışlarla bakıyordu. Nasıl bir ego manyak bunu akıl edebilir ve o anda ses kaydı yapabilirdi ki ? Sinirden bacakları tir tir titriyordu. Genelde üşümekten titrerdi ama bu sefer başkaydı sinirinden titriyordu.

Lider yan koltuktan kızın haraketlerini izlerken okuldan yavaşça çıktılar yol boyunca ikiside konuşmamıştı. Lider sonunda ormanlık bir alana park ettiğinde çevreyi izleyen kıza bakabilmek için koltuğunu geriye vermiş ve doğrudan kıza dönmüştü. Gece onun birşey demesine izin vermeden hafifçe başını yana döndürdü. '' Ormanda beni öldürmeyi planlamadığına emin misin ?'' Gece bunu ciddi söylemesede yinede laf sokmak istemişti. Lider buna hafifçe sırıttı.

'' Seninle numara yapmak dışında hiçbir planım olmadığına emin olabilirsin. Şimdi gelelim asıl konuya ismin Gece ah , ımm ! Soyadın ? '' duraksayarak Gecenin ona kötü bakışlarına maruz kalınca daha da gülümsedi. '' Birbirimiz hakkında öğrenmemiz gereken şeyler olduğunu düşünüyorum , eğer bu rolü yapacaksak hakkını vermeliyiz ve kimse rol olduğunu anlamamalı . '' Gece ona gözlerini devirsede bunu yapmak zorunda olduğunu bildiğinden umursamazca konuşmaya başladı.

'' Gece balcı , ımm üniversite 2. Sınıftayım ve tiyatro bölümündeyim ! ''
Lider bir anda iki elini çırparak dalga geçti. '' Ah tahmin etmeliydim , hakkını vermek lazım yalancılıkla iyisin ! O zaman en azından rol yapma konusunda sana güvenmeliyim ! '' dedi.
'' Biliyor musun gerçekten aşağılık birisin ! ''
'' Bunu gerçekten umursayan birine söylersin sulu göz  çünkü seni zerre umursamıyorum ! '' duraksadı ve önüne düşen sarı saçını geri attı. '' Devam et bakalım daha ne gibi özelliklerin varmış ! '' Gece onu umursamadan bakışlarını yukarı çevirdi. Bu çocuğa gerçekten sinir oluyordu.
'' Teyzemle birlikte yaşıyorum ve en yakın arkadaşım lila ! ''
'' Şu Arda'nın sapığı olan mı ? ''
'' Düzgün konuşursan sevinirim. ''
'' O zaman kesinlikle konuşmam ! ''
Gece sinirden dudağını ısırırken kaşlarını çattı. Gerçekten Parsın en yakın arkadaşı olmasına şaşırıyordu. Onun gibi mükemmel bir insanın arkadaşı nasıl bu kadar insanlık dışı bir pislik olabilirdi ki ?
'' Devam sulu göz ! ''
'' Bana şu şekilde hitap etmeyi kes tamam mı ? Neyse bir an önce bitsin şu iş ... ''
'' Ben bitti demeden bitmez ! '' Lider karşısındaki kızın ona sinir olmasından zevk almaya başlıyordu. Bu kız gerçekten onda farklı ama kötü duygularını , kızlara olan nefretini tekrar tekrar hatırlatıyordu. Bir yandan bunu eğlenceli bulduğunuda söyleyebilirdi.

'' haha gerçekten hastasın bence ! Seni yoksayarak devam etmeye karar verdim . Bu kadar hayatımda ilginç olan tek şey şu anda olan şey ! ''
Lider kıza doğru bir hamleyle elini onun koltuğuna atarak kıza yaklaştı aralarında çok az bir mesafe vardı. Lider kızın dudaklarına bakarken Gece gözlerini kaçırmayı denesede çocuğun kendisini öpecek kadar yaklaşması onu korkutsada bir yandan da heyecanlandırmıştı. Yani herkes için yakışıklı bir erkek olduğu dünyaca kanıtlanmış bir durumken o bunu inkar etmeyecekti ama o Parsı her zaman daha yakışıklı bulmuştu.
Gece tedirginlikle parmağını ne yapacağını bilemez bir şekilde havaya kaldırdı. '' Bu arada Parsın çok büyük bir hayranıyım. '' Lider mesafeyi açmadan kızın gözleri ve dudakları arasında gözlerini gezidirken kısa bir şekilde gülümsedi.

'' Umrumda mı olmalı ? ''
'' Hayır sadece bilmek istersin diye dü... '' Lider kızın sözünü kesti ve doğrudan elini kızın kumral saçlarında gezdirdi. Biraz tedirgin olmuştu Gece eliyle rahatsızlığını belli edercesine çocuğun elini ittirdi ama Lider gerilemedi.
'' Bilmek istediğim tek şey şuan seni öpsem ne tepki vereceğin . ''

😱

Opps !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin