Üçüncü Bölüm - Yalan !

26 3 0
                                    


Lider uykusunun bölünmesine neden olan gözüne giren ışığa sinirle küfür savururken alarmının o anda ötmeye başlamasıyla yarı açık gözle kapatarak ayağa kalktı. Kahverengi dağılmış saçlarını karıştırarak odanın içinde dün giydiği bordo kapşonlu sweatshirtünü ararken Parsın eşya yığının üstünden atlamak zorunda kaldığından bir yığın küfür daha savurmuştu. Sweatshirtü bulduğu gibi hemen üstüne geçirerek kotunu gelişigüzel giydi. Odadan Parsın uyumasını umursamadan kapıyı hızla kapatarak çıktı. Koridorun tam başında odalarının karşısında olan banyoya giderek dün geceden sonra kendisine gelmek için güzelce yüzünü yıkadı. O baş belası kızın hala evde olduğunu ve olanların kötü bir kabus olmadığını hatırladıkça sinirleniyordu. O kızı duvardan düşürmenin kendi hatası olduğunu bilse dahi sinirlenmekten kendisini alıkoyamıyordu. O zaman kızda sapık olup evi gözetlemeseydi diye düşünürken aklına bu kızdan nasıl kurtulacağı geldiği gibi hemen banyodan çıkarak bütün evi kolaçan edip kimsenin uyanmadığından emin oldu. Merdivenlerden sessizce çıkarken sabahki gürültülü halinden eser kalmamıştı. Tedbirli davranmak zorunda hissediyordu. Eğer evden biri uyanırsa kızı evden atma planı işlemezdi. '' Bu aptallar ordusu nasıl olsa bana engel olur. Sanki babalarının kızı yaa ! '' diyerek kendi kendisine fısıldaşırken kızın yattığı odanın kapısına çoktan gelmişti. Kapıyı hafifçe tıklatarak kızın kapıyı açması için iki dakika kadar bekledi. Kız sanırım uyanmamıştı. Birkaç kez daha ama daha yüksek çalarak geri durdu. Bu sefer duymuş olduğundan emindi çünkü içeriden sesler gelmeye başlamıştı. Şuan kız kapıyı açıpda içeriden çocuklardan biri çıkmasından hatta özellikle Ardanın çıkmasından korkuyordu. Dişi sinek görse ona bile iltifat etmeye kalkacağından emindi ayrıca kız dişi sinek değildi ve kesinlikle Ardanın kriterlerindeydi.

Gece kapıyı ucundan hafifçe aralamaya kalktığı gibi Lider daha fazla beklemeden kızı itip odaya dalmıştı. Gece kocaman olmuş gözleriyle karşısında duran ' Kara Belaya ' bakıyordu. '' Ne yap... '' Cümlesini devam ettiremeden Lider çoktan onu susturarak kıza aşağılayan bakışlarla bakıyordu. '' Uyan istersen uykucuu.. Gidecek bir yerimiz var ! Beş dakika içinde aşağıda ol yoksa ... '' Bu sefer Gece onun lafını kesmişti. '' Neden seninle aşağıda buluşacakmışım ki ? '' Lider yan ağızla kısa bir gülümseme savururken bir yandan kumral saçlarını huzursuzca karıştırdı. Bu kız cidden sabah sabah yine sinirlerini bozuyordu. O masum numaraları ve kocaman kara gözleriyle masum rolleri kesiyordu ama Lider buna inanmayacak kadar akıllıydı.

'' Hıh okula gidiyoruz canım. İstersen gelme keyfin bilir ama bizimkilerde bugün seni okula götürüp senden orda kurtulmayı planlıyorlar. Hıh benimle gelmek istememek senin tercihin tabiki ama gelmek istemezsen bunun yalanını ortaya çıkaracağının farkındasın değil mi ? Ben aptal değilim güzelim sen akıllı bir kızsın ve eminim yalanının en azından benimle ortaya çıkmasını istersin değil mi ? Sana inanan o zavallılarla değil ! İki dakikan kaldı. '' Lider kıza karşı zafer kazanmış edasıyla kapıdan çıkarken Gece sinirden içine öfke kusuyordu neredeyse. Bu çocuk gerçekten neden bu kadar zeki olmak zorunda diye düşünmekten kendini alamadı. Aşağı inmezse ve okula gitmek istememekte direnirse gerçekten de Liderin dediği gibi yalanının ortaya çıkacağını biliyordu. Bu durumda ondan nefret etse bile yalanını belli edemezdi. Onunla okula gitmek zorundaydı ama ya biriyle karşılaşırsa ne olacaktı ? Rezil olmaktan deli gibi korkmaya başlamıştı. Grubun diğer çocukları yanında olsa bu kadar korkmazdı belki ama onların yalanı yüzünden hayal kırıklığına uğramasını istemiyordu. Özellikle Parsın , onda özel birşeyler vardı. Apar topar etrafta birşey unutup unutmadığına bakınmak için zaman kazansada dün gece bu eve girdiğinde de yanında birşey olmadığını biliyordu. Ayakları onu geriye çekerken mecburen aşağı iniyordu. Lider denilen pisliğin yanında saniye kalmak istemesede mecburdu. Son basamaktan inerken çocuk kapının başında durmuş ona her zamanki korkunç soğuk bakışlarıyla bakıyordu. Lider kızın arkasından evden çıkmasıyla Parsın gösterişli olmayan arabasına bindi ve kızın tedirgin yürüyüşüyle ona doğru yaklaşmasını izledi. Aslında farklı bir gözle ' Kendisinin olmayan bir gözle. ' Bakıldığında çok güzel bir kız olduğunu inkar edilemez bir gerçekti. Uzun kumral saçları , belirgin vücut hatları , bebeksi bir yüzü ve kızın ürkek ama inatçı bakışları... Gerçekten çoğu erkek onun gibi bir kızın sevgilisi olmak için herşeyi yapardı belki ama Lider bu işlerden elini eteğini çekmişti. Uzun zamandır bir kızı çekici bulduğunu bile hatırlamıyordu ama bu kızı gerçekten ilk gördüğü andan beri çekici bulmuştu.

Opps !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin