Smokin grubu her zamanki gibi konserlerinden çıkarken korumalar onlara doğru saldıran kızları zorla sakinleştiriyorlardı. Lider aradan sıyrılarak sağına soluna bile bakmadan doğrudan grubun minibüslerine binip en arkaya cam kenarına oturdu. Bu saçmalıklara daha fazla dayanmak istemiyordu. Ünlü olmanın avantajları olduğu kadar dezavantajlarıda vardı ve bazen gerçekten bu durum canını sıkıyordu. Kızların nasıl olurda bu denli kendilerini düşürebildiklerine şaşırıyordu. Pars hemen arkasından kocaman gülen suratıyla yanına oturduğunda gelişigüzel ona bakarak önüne döndü. Mert ikisinin arkasından hemen Liderin önüne oturduğu gibi enerjisi tükenmiş vaziyette arkasına yaslandı. Mert grubun lideri aynı zamanda da en büyük rapçilerinden sayılırdı. Rap konusunda gerçekten efsane bir yeteneğe sahipti. Grubun bütün şarkı sözleri ve bestelerini Liderle ikisi yapıyordu. Lider bu konuda daha yeni olsada Mert gerçekten inanılmaz yetenekliydi. Mertin arkasından Cesur , Buğra , Arda ve Sarper aynı anda girmiş ve bir yere otururken Cesur hemen müzik açmaya yeltenmişti ki Mert'in sesiyle geri çekilmek zorunda kalsada gülümsedi. '' Dostum yeterince kafam şişti gerçekten , bu enerjiyi nereden buluyorsun anlamıyorum. '' Cesur aralarında en büyük enerjiye sahip olan insandı. Bir ortama girdiğinde hemen parlayan bir enerjiye sahipti. Öyle ki insanlar onun lakabını ' Umut ' yapmışlardı. Özellikle hayranlar arasında ismi yerine ' Umut ' kullanılıyordu. '' Hadi sana bu seferlik kıyak geçeceğim ve kulaklığımdan dinleyeceğim. '' dediği gibi gülümseyerek yerine oturdu. Mert ona omuz silkerken Arda bir anda lafa atlamıştı. uzun kumral saçları saçının etrafında terden sallanırken o saçlarını geri iterek Pars'ın omzunu tutup Lider'e baktı. '' Hey ! Lider ! '' Lider kulaklığından dolayı onu duyamadığından Pars yardımcı olmak adına çocuğun kulaklığını çekerek sinirle kendisine bakmasına neden oldu.'' Ne bok yap... '' Cümlesini tamamlayamadan Arda ona koca mavi gözleriyle bakarak her zamanki dalgacı surat ifadesini takındı. '' Kardeşim bugün kızın birinin arabana atladığını duydum doğru mu ha ? Gerçekten ağlayan zavallı bir bebeği arabadan mı attın sen ? Gerçekten bazen pisliğin tekisin ! Bunu ben bile yapmazdım. '' Lider ona ne kadar kötü baktıysa bile bunu tek anlattığı kişi olan Mert'e baktığı kadar kötü olamazdı. Mert uykusunda onun sert yumruğu koluna isabet etmesiyle sıçradığından ; '' Ne oluyor lan ! '' dedi. Lider ona dudağını ısırarak baktı ve Ardaya dönmek zorunda kaldığından kızgındı.
'' Ulan size mi soracağım kıza nasıl davranacağımı delinin tekiydi ! Bana neler söy.... Ah bunu konuşmak istemiyorum gerçekten. Anormal bir kız yüzünden burada durmuş onu tartışamayacağım. '' Lider cama tekrar döndüğü gibi sinirle yüzünü buruşturmuştu. Deli bir kız için neden bu kadar açıklama yaptığına gıcık olmuştu. O kızı bir daha görmek istemiyordu ve bu saçmalığıda daha fazla dinlemek zorunda kalmakda hiç istemiyordu. Sarper kumral saçlarını geriye savururken kaşlarını kaldırarak ön koltuktan kafasını arkaya çevirdi. Grubun en küçüğü ve 18 yaşına daha girmediğinden çoğu onun sözünü dikkate almazdı ama Sarper her zaman doğruları konuşan , yaşından daha olgun bir çocuktu. '' Kusura bakma Lider abi ama gerçekten bu yaptığın adamlığa sığmıyor. '' dedi ve Liderin ona bakışlarına maruz kaldı ama o bunu umursayacak bir çocuk değildi. Çoğu zaman kendi bildiğini yapmayı seven bir çocuktu. Asi bir genç sayılırdı. Kafasına esen , kafasının dikine giden bir çocuktu. Lider ona bakarken sinirle bağırdı. '' Senden mi adamlık dersi alacağım bücür ha ? '' Şuan gerçekten Sarperden adamlık dersi alacak değildi. Bunların hepsi o kız yüzünden başına gelmişti. Pars en yakın arkadaşı olan Liderin omzuna hafifçe dokundu. '' Kız güzel miydi peki ? '' diye sorarken bunu gerçekten de merak etmişti. Güzel bir kıza gerçekten de böyle davranmasına anlam veremiyordu. Gerçi içlerinden bunu yapabilecek iki kişi vardı. Biri Arda ikincisinin ise kesinlikle Lider olduğunu biliyordu. Kaç senelik arkadaşı ve oda arkadaşının herşeyini bilirdi. Lider kısa kesti. Bunu konuşmak gerçekten istemiyordu. '' Bir daha görmeyeceğim bir kızın güzel olup olmamasını umursamıyorum. '' Düşününce gerçekten kızı güzel bulmuştu ama bir erkek için ağlayan aptal bir kız onun için istediği kadar güzel olsun önemi yoktu. Gerçekten en nefret ettiği kız tipi ağlayan kızlardı. Görmeye bile dayanamazdı. Bilmiyordu ama gerçekten bir kızın ağlamasına dayanamıyordu. Nasıl olsa bir daha görmeyeceği bir kızın neden güzel olduğunu umursayacaktı ki ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opps !
Literatura FemininaGece,herkese yalan söylemek zorunda kalan bir kızdır.Bütün hayallerini oyunculuk isteği üzerine kurmaktadır fakat babasının baskıları sonucu yalan söylemek zorunda kalır ve hukuk okuduğunu söyler.Ailesinden uzakta çatlak teyzesiyle birlite kalıyord...