Anılar,geçmişe sıkışmış kahkahalar,kurumuş göz yaşları,unutulmayan dokunuşlar,akrep ve yelkovanın zalim cinayeti.
Kurumuş bir yaprağın üzerine basılıp geçilmesi gibi zaman,kuru kırıntıları bir rüzgar savurup götürürken benden geçmişe doğru,bense geleceğe doğru..
Bir göz yaşında saklanmış anılar,bir gülüş,bir bakış bir göz yaşıyla hatırlıyorum hepsini.Yüzümü ıslatırken o göz yaşı zihnime doluşuyor eskiler,kuruyunca,ya da kurutulunca unutuyorum yeniden ama ıslaklık hala aklınızda..
Yağmurlu bir gece şemsiyesiz çıkmışım ıslanıyorum iliklerime kadar,kalbim,ruhum,sırılsıklam,bir süre sonra o da kuruyor.Bırakıyor beni o ıslaklık,yapayalnız,kupkuru,bomboş..Ellerim iki yanında bir umutla bakıyorum gökyüzüne düşebilecek bir damla için,düşmüyor.Sonra yavaşça yere eğiyorum kafamı,büyük bir su birikintisi.Yansımamdaki göz bebeklerim sanki haykırıyor bana gerçeği..İstemiyorum kabullenmek,istemiyorum vazgeçmek,istemiyorum yalnızlık,istemiyorum kuruluk.Yeniden tekrar tekrar ıslanmak istiyorum aynı yağmurda.Aynı yağmurda tatmak istiyorum o ıslaklık hissini.Yavaşça dizlerimin üzerine çöküyorum,aşık olduğum yağmurdan kalan su birikintisinin yanına.Kuru,soğuk ellerimi sokuyorum suyun içine,avuç avuç alıp yüzüme gözüme bulaştırmak istiyorum tekrar kurumamak üzerine..İçmek istiyorum yağmurumu..Yavaşça kaldırıyorum elimi ıslanan elimden küçük damlalar benden kopup giderken bir göz yaşı firar ediyor onlarla birlikte gözlerimden.Su birikintime düşüşü yankılanıyor zihnimde,ardı ardına yanlılanıyor sanki yağmur yeniden başlamış gibi,sanki yeniden yağıyormuş gibi yavaşça kapatıyorum gözlerimi,susturuyorum zihnimi.Islak elimi kalbimin üstüne koyuyorum,ıslaklık kalbime ulaşmış gibi ürperiyorum.Kalbimin atışı yavaşlıyor,elimi daha kuvvetli bastırıyorum göğsüme elimle parçalayacakmışçasına derimi tırnaklıyorum.Ulaşmak istiyorum oraya koparıp su birikintisine atmak yağmurumun ıslaklığına bulamak istiyorum onu.. Olmuyor,elim yavaşça önüme düşerken son bir damla göz yaşı çenemden göğsüme yol izlerken geçtiği yerler gıdıklayıcı bir sıcaklık bırakıyor tenimde.Kader çizgisinin sonu gibi çenemden kopup uçurum gibi gelen boşluktan en son tam kalbimin üstüne yer ediniyor kendine.Kalbime,cehennem ateşininin tam üstüne düşüyor.
Şarkı-LANA DEL REY - Woodstock In My Mind
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞİ TUT ELLERİNLE
RandomYayımlanma Tarihi:19.10.2016 Ruhu güzel insanlara.. •Sıla Bodur•