✨Güneşi Tut Ellerinle✨

76 7 14
                                    

ZeynepKse6 Kucakla tüm kelimelerimi,her bir harfine kadar senin olan kelimeleri..❤️

Güneşi tut ellerinle.Boş ver yansın ellerin,cayır cayır.Canın acısın,risk al ama o güneşi tut ellerinle.Bazen risk güzeldir,sonunda güzel bi şey varsa risk almaya değer.
Güneşi avuçlamak istiyorsan,yanmayı göze alacaksın.Ama unutma küllerinden yeniden doğabilirsin.
Umut.Kaybetme.Umudunu kaybetme.Umut güzel şey.Kalbine mutluluğun tohumlarını diken bir çiftçi umut.Gözlerini parlatan,kalbini hızlandıran umut. Fazla da umutlanma ama gerçekler bir katil gibi o umudunu keskin bıçağıyla acımasızca katledebilir.
Yine de pes etme.Yılma.Yıkılma.Her zaman küçük bir umut kırıntısı olsun içinde.O umut kırıntısıdır seni yaşama bağlayan.Umudunu kaybeden insanın ruhu intihar etmiştir.Artık o insan atmıştır kendini uçurumdan.Hem karamsarlığı hem umudu aynanda taşı aynı toprağa ek o duyguları.
Dik dur insanların karşısında.Görmesinler senin umudunu,kırabilirler acımasızca.Görmesinler karamsarlığını,yersiz umutlar yerleştirebilirler zihnine.
İzin verme kimsenin ruhuna dokunmasına.Parçalayabilirler o narin ruhunu.Kurşuna dizerler acımasızca.Güvenme kolay kolay.Kalbini,ruhunu,zihnini açma her insana.
Ama unutma bazen biri gelir ve o bariyerleri acımasızca yıkar ve sen ne olduğunu anlamadan giriverir en kuytu derinliklerine.

Güneşini bul ve onu tut,sarıl,öp.Yanacağını bile bile at kendini o yangına.Küllerin kalsın geriye umut
dolu,aşk dolu,sevgi dolu küller.

Ruhunuzdan öpüyorum.Silmeyin sulu öpücüklerimi tamam mı?
•Sıla Bodur•

GÜNEŞİ TUT ELLERİNLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin