Tekrar başlamak üzere olan şarkı yüzünden sessizleşen odada çalan telefon yüzünden yorgun bakışlarını oraya çevirmişti Hoseok. Adımlarını önce şarkıyı durdurmak için müzik çalara yönlendirmiş ardından çantasının yanında duran telefonu alıp yere uzanmıştı.
Yorgunluktan gözleri kendiliğinden kapanmıştı. Telefonu açıp kulağına götürdü.
“Efendim?” yorgun bir şekilde söylediği kelimenin aksine diğer hattan hayat dolu bir kadın sesi yükselmişti.
“Bay Jung?”
“Buyrun. Benim.”
“Sizi rahatsız ettiğimiz için üzgünüz. Menajeriniz yerine sizinle konuşmamız daha iyi olur diye düşündük.”
Çoğul konuşması rahatsız etsede onun işinin öyle olduğunu düşünmüş ve söyleyecekleri dinlemişti.
“Evet.”
Onaylar bir şekilde söylemiş ve devam etmesini beklemişti.
“Sizi bir iş teklifi için aradık. Bunun için yüz yüze konuşmak isteriz. Sizin için uygun olursa?”
Kapalı olsalarda gözlerini devirmişti. Konuşmalarından zaten bunu anlayabiliyordu. Merak ettiği soruyu sormak için ağzını açtı.
“Hala hangi şirketten aradığınız bilmiyorum.”
“Ah evet! Heyecandan unutmuş olmalıyım. Biz Victory'den arıyoruz.”
Duyduğu şirket adı onu biraz şaşırtsada belli etmedi. Kalbi hızlanmış, meraklanmıştı.
Neden bir moda şirketi onunla görüşmek istiyordu ki. Dergide kapak olması için falan mı? Hoseok, böyle şeyleri sevmezdi.
“İş derken neyden bahsediyorsunuz?”
“Düşündüğünüz gibi dergimiz ile ilgili değil. Eğer yüz yüze konuşmayı kabul ederseniz orada her şeyi açık açık konuşabiliriz.”
Dergi için değilse niye diye düşünmüştü. Meraklandırmıştı onu bu cümleler. Belki menajeri ona kızacaktı ama Hoseok, yapmak istedi.
“Peki o halde. Ne zaman olacak bu yemek?”
“Siz ne zaman uygun olursanız, Bay Jung?”
Garip gelmişti. Her şey Hoseok'a göre ayarlanıyordu. Çok değerli hissettiriyordu bu.
“Pekala. Üç gün sonra, Perşembe akşamı, uygun mu?”
“Tabiki. Teklifimizi kabul ettiğiniz için teşekkür ederiz. İyi günler. Buluşma yerini size bildireceğiz.”
°°°
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fancy || VHope
FanfictionTaehyung tatmin olmuş bir şekilde izledi. Hoseok dans etti. Taehyung gülümsedi. °12.11.2017