Capitolul 1

76 5 0
                                    

Buna . Mă numesc Nico si am 12 ani. De o sãptămãna am terminat scoala. Am luat premiul 2 si cred ca așa trebuia sa se întample. Sa va explic de ce .
In ziua aceea vroiam sa stau singura. Nu ca nu ma multumisem cu premiul 2 dar am si eu zile in care vreau sa stau singura. Cine nu are ?
Imi icnorez prieteni mei si plec in padure. Nimeni nu stie de mine. Merg ceva timp si vad un copac cu frunzele albastre.
In el gasesc un lantisor care avea o bucata dintrun cristal albastru care atarna in jos.
Cand lam atins am cazut ca printrun portal. Mam trezit in alta padure. Copacul prin cate intrasem era la fel. La 3 metri in fata mea vad un baiat. Era adormit pe jumatate. Zici-ai ,ca e motan si om. Ca sa vil imaginati un pic. Avea urechiute maro de pisica , parul lui era alb , ochi caprui inchis , unchile de la maini erau lungi si in piept avea o sageata.
Ce dragut e. In acel moment deschise ochii.
-Hei Ayame ! Ai de gand sa scoti sageata asta.
-Eu nu sunt Ayame. Sunt Nico. Dar o scot.
Trag de ea cu putere si nu reusesc. Atunci intind palma spre sageata si un jet de apa infasura sageata. Atunci imi era mai usor sa o scot.
-Mersi Ayame.
-Nu sunt Ayame. Daca mai imi zici Ayame te inghet. Sunt Nico. Tu cum te numesti ?
-Eric .
Gandurile lui Eric.
Este frumoasa. Parul ei negru este uimitor. Arata uimitor. Rochita roz imi sare in ochii imediat si ea ar fi singura care a putut sa scoata sageata.
-Stai mult timp pe ganduri. Cinei Ayame ?
-T... E o fata pe care am placuto si care detinea guvaierul sacru purificat .
Gandurile mele.
Ai vorbi de parca ea a tras in tine. Saracutul. Ar fi bine sa il inveselesc. Dar cum. Ce e senzatia asta.
-Parca ... Scut. Sageti inghetate.
Tintisem spre mana dreapta si stiam ca se va feri demonul acela prost. Ea va ajunge in inima. Acum se vede pe ce am economisit eu bani pentru karate. Din el cezu un cristal la fel ca si cel care il aveam la gat.
Gandirea lui Eric.
Ce e cu ea. Nu stie nimic. Ce pot face ? Cum sa ii explic sa inteleaga ?
Va pup. Sper ca va placut ! Scuze pt. greseli.

Copacul taramurilor mele(fantezie)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum