Capitolul 14

11 2 0
                                    

Nya:Ceau. Unde ai fost ? Eric sa ingrijorat enorm.
Rares: Unde e Eric ?
Sango :In padure.
Eu: Sango ,Nya veniti aici. Vreau sa povestim.  Intai tine. Ceasul ne va ajuta sa comunicam mai usor. Si Nya dami un pic ceasul.  Trebuie incarcat. Il vroiam si pe al lui Eric. Sar putea sa avem nevoie de ele.
Sango:Si ce ati facut?
Eu:Nu te gandi la prosti. Am petrecut ieri mult timp cu el si gasca mea de prieteni. Sia gasit admiratoare.
Sango:Ra...
Eu panandui mana la gura:Taci. Si in plus lea zis prietenilor mei ca am super puteri.
Nya:Rares ... Eric ... Treceti aici.
Perspectiva lui Eric.
Rares mia spus ce facusera amandoi.
Rares:Sau comportat normal dupa ce leam spus de super puteri.
Eu:Nico cum a reactionat?
Rares:Cam ciudat. A alergat dupa o pisica si sia aratat puterea . Apoi parca a zis ceva si ochii pareau uimiti. Si seara imi pune o intrebare ciydata.
Nya:Rares... Eric... Treceti aici.
Perspectiva Nicoletei.
Cu mirare ii vad pe cei doi venind spre noi.
Eu:Eric vino sa povestim. Intai dami ceasul. Trebuie incarcat. Este normal ca un baiat sa iti spuna toate secretele .
Eric:Poate ca el nu stia ca prieteni tai nu stiu.
Eu:Mersi. Ceasul til dau in 30 de minute. Scuze ma suna cineva.
Eu:Alo?
Lea:Nico vroiam sa faci cunostinta cu fratele meu Alex. Vrem sa faceti conostinta fata in fata. Un baiat va veni si te va lua incurand.
Eu:Ok. Pa.
Rares:Nico ...
Eu:Eric cand bateria te aici de sus e verde scoti incarcatorul si il bagi in buzunar. Bine?
Eric:Ok.
Ii spun si Nyeila fel si spun prietenilor ca plec la plimbare.
🐱Semnat Nicole

Copacul taramurilor mele(fantezie)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum