In 4 ore de lustruit ,spalat si curatat terminat. Fac un dus si ma bag in pat. Nu uit de ceasul meu descarcat . Nu ar fi trebuit sa se termine bateria asa repede.
Urmatoarele 2 zile se desfasurara in liniste. Plec cu prieteni la plimbari, parcuri si alte cele.
Azi se implinesc 5 zile de cand mam intalnit cu batranica .
Eu:Mami eu plec. Urmatoarele zile o sa imi fie un pic cam pline. Poate nu o sa sun asa des.
Mama si tata:Bine scumpo. Pa.
Eu:Pa.
Eu:Azi nu vreau sai vad. Chear deloc.
Batranica:Buna.
Eu:Buna ziua. Scuze daca ati asteptat. Spuneti.
Batranica:Vreau sa ma servesti.
Eu:Desigur.
Batranica:Serios. Dar fara cristale.
Eu:Tine .
Ii dau criatalele . Ea atunci imi spuse
-Timp de o luna o sa ma slujesti. Prima sarcina e sa imi aduci apa de o baie. Nu am mai facut asta de ceva timp.
Ajungand la casa acesteia mam dus am luat doua galeti si o coada de matura. Am legat la fiecare capat cate o si am luat apa din raul din apropiere.
Am facut un foc si am incaltito.
Eu:E bine ?
Ea:Desigur. Sa bagi doar in continuare pe foc.
Alerg spre padure sa mai iau niste vreascuri si ii aud pe Nya si Eric. Las vreascurile si imi iau inapoi cristalele si pun o bariera pe casa batranici.
Batranica:Ce e?Teai suparat pe ei?
Eu:Nu am chef de povesti. Umatoarea sarcina.
Batrana:Adumi o floare care creste langa copacul albastru.
Eu:Ma intorc imediat.
Nu trecura 5 minute si ma intorc cu o floare albastrie.
Batranica:Te poti odihni in patul meu.
Eu:Nu. Ma descurc. Vreau doar o patura.
Batranica: Iao din dulap.
Langa casa era un copac . Gasesc o creanga si adorm acolo. Dimineata la 4 ma trezesc pentru o plimbate. Imi place asta.
Batranica: Nico ... Vino odata inapoi.
Eu:Ok. Cum de batranele se scoala cu noaptea-n cap.
Batranica: Team auzit. Si vreau sa ma duci pana in varful muntelui acela. Am nevoie de ceva de pe acolo. Dar sa ma aduci acasa inainte ca soarele sa rasara.
Eu:Bine.
Imi las borseta cu arme si imi iau doar un kunai si o bomba cu sulf.
CITEȘTI
Copacul taramurilor mele(fantezie)
FantezieAceasta e povestea unei fete pe nume Nico si care termina scoala. In timpul vacantei ea pleaca dintr-o lume in alta. In cealalta lume ea va devini protectoarea elementului apa. Ea impreuna cu Eric trebuie sa gaseasca mai multi protectori ai elemente...