Seful:Tiai adus prieteni. Acum pot folosi puterea la maxim si iti voi arata puterea mea.
Nya:Vrun plan? Nico?
Eu:Da. Aveti incredere in mine ?
Eric:Da .
Eu:Ii teatam puterea. Nu mam mai distrat de mult.
Nya :Eati nebuna.
Eu:Nu ai ascultat tot. Facem cale Nyei in deajuns incat sa purifice . Ce? Exagereaza.
Eric :Inca unul cu al meu.
Sango:Asts inseamna la puterea a treia.
Seful mai incet:Furtuna de gheata.
Rares:Fetelor jos. Vant puternic.
Eu: Bravo .
Imi indrept privirea spre kunai. Ma gandesc la toate posibilitatile.
Eu:Ai apa ,lumina si pamant. Insa nu sti cum sa le foloseati?
S(Seful)Tu dacavorbesti de ce nu ataci? A amuitat. Tie prea frica. Si vrei la mama. O saracuta. Undei mami si tati?
Dar bunicu ...
Eu:Taci!Nu mai vorbi. Futuna . zifuri de apa. Bici de apa.
S:Nimic nu ma poate atinge.
Eu:Dragon de apa.
Nya:Dragon orbitor.
Amandoua in a celas timp.
🎇 o explozie care il ataca. Uitasam ca avea un portal si am crezut ca lam distrus.
Apoi am mers la copac cu toti . Ma asez pe el si Rares se impiedica si ma impinge in portal. In lumea noastra (normala)ajunsem cu capul de pamant. Rares ateriza peste mine.
Eu:Sper ca tiam amortizat caderea.
Rares: Scuze.
Eu:Vi sa iei cina cu noi ?
Rares:Sigur.
Ajung acasa si toti vin catre mine.
Mama si tata:Ce bine ca teai intors. Ne fucusem griji. El cine e?
Eu:Poveste lunga. Povestim la masa. Poate ramane la noi pana in intorc ?
Mama:Da. Dute si fai patul in living.
Eu:Sigur. Haide si ajuitama.
Rares:Bine.
Eu:Dupa masa am sa iti arat ceva.
Dupa ce terminam patul ne aruncam in el. Odata si masa terminataam plecat in spatele casei si am urcat sus in rapa. Acolo aveam un copac special.Poate ca a fost putin cam scurt dar nu am avut timp. Daca va place nu uitati de stelute . pa.🐈bye!!
CITEȘTI
Copacul taramurilor mele(fantezie)
FantasiaAceasta e povestea unei fete pe nume Nico si care termina scoala. In timpul vacantei ea pleaca dintr-o lume in alta. In cealalta lume ea va devini protectoarea elementului apa. Ea impreuna cu Eric trebuie sa gaseasca mai multi protectori ai elemente...