Bölüm şarkısı》Mert Çodur- Sen Nasıl Bir Meleksin?
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
"Gerçekten Algın bir gün Saruhan yüzünden seni kaybedeceğiz."
Samyeli'yi unutup bilgisayarıma dalmıştım yine. Aklımdan hiç çıkarmadığım, daha doğrusu çıkaramadığım Saruhan'a bakarken.
Aslında böyle bir imkanım olsada çıkarmazdım aklımdan.
"Acaba ben kendimle mi konuşuyorum? Algın sana diyorum!"
Kafamı bilgisayarımdan kaldırıp Samyeli'ye baktım. "Yeni kitap çıkartıyormuş duydun mu?"diye sordum. Kafasını 'Evet' anlamında salladı. "Film getirdim izleriz diye,"
Bilgisayarı kapatıp Samyeli'ye odaklandım. İyi ki yanımdaydı. Gülümsedim. "Nasıl istersen. Sen salona geç televizyonu falan ayarla ben de mısır patlatıp geliyorum."
Annemle babam işe gitmişlerdi. Evde Poyraz, ben ve Samyeli vardı. Yataktan kalkıp beraber kapıya yöneldik. Kapıyı açmadan önce sırıtarak arkama döndüm. "İstersen Poyrazı da çağır." Kafasını sallayarak onayladı.
Bende mutfağa geçerek, tencere ve mısırı çıkarttım. Mısırı hazırladıktan sonra ayrı ayrı üç tabağa koyup tepsiyle içeri götürdüm.
İçeri girdiğimde Poyraz'la Samyeli birbirlerine bir şeyler anlatıp gülüşüyorlardı. Yalancıktan öksürüp geldiğimi belli ettim. Mısırları verip ortalarına oturdum. Bana tip tip baksalar da duruşumu bozmadan konuşmaya başladım.
"Filmin baş karakteri benmişim gibi bakmayı keser misiniz?" İkisi de bakışlarını çekip önlerine döndüler bende kıkırdayarak filmi başlattım.
................................................................................................................................................
Film bittiğin de sıkıntıdan mayışan Poyraz'a dönüp haince sırıttım. Film romantik olduğu için sıkılmıştı.
"Samyeli Poyraz'a ceza mı versek?"
"Kıyamam ki ona."
Dudaklarını büzerek Poyraz'a baktı. O kıyamıyorsa ben çok güzel kıyardım.
"Poyraz! Kalksana Samyeli senin yüzünden gitti. Neden uyudun ki?!"
Poyraz gözlerini aralayıp, "Neden?!"diye feryat etti. Sonra Samyeli'yi görüp edinerek uykusuna geri döndü. Kıkırdayarak ayağa kalktım.
Samyeli de ayağa kalkıp çatık kaşlarıyla konuşmaya başladı. "Aşk olsun Algın beni niye alet ediyorsun kirli işlerine?!"
Omuz silkerek mısır tabaklarını alıp mutfağa ilerledim."İstersen otur, istemezsen yardım et. Ha buarada bugün bizdesin, itiraz istemiyorum."dedim tabakları makineye dizerken. Ellerini beline koyup yanıma geldi.
"Bundan benim niye haberim yok acaba?"
"Ben senin kardeşinim unuttun herhalde. İstersen Aynur Teyzemi ara söyle. Merak eder sonra." Gözlerini devirip içeri geçti. Naz yapıyordu aklı sıra. Mutfakta işim bitince dolaptan aldığım yorgan ile Poyraz'ın yanına gittim. Üstünü örttüğüm de Samyeli de yanıma gelmişti.
"İzin verdi mi, diye sormuyorum. Çünkü Aynur Teyzem birtane olarak izin vermiştir."
'Yalaka' diye mırıldandı. Gülümsedim. Kapı çaldığın da ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledim. Kapıyı Samyeli'yle birlikte açtık. Gelenler annem ve babamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN EMRETTİĞİ ADAM
Aktuelle LiteraturGerçek hayatta ünlülere aşık olmak yoktu.Peki ya emir büyük yerdense? Ben Algın Yılmaz, bu cümlelerde benim tuhaf düşüncelerime yön veren beynime SUS! diye bağırıp bana emirler yağdıran kalbimin hikayesi. Hayatımın baharını yaşayacağım, onun için fe...