Bazen kendimden nefret ederdim. Her küçük çocuğun ileride gururla söyleyeceği 'ben anasınıfını okudum' sözünü söylemedim ben. Anasınıfına gitmemek için direnip kendimi direk birinci sınıfa yazdırana kadar ağlamıştım. Çizgi film izleme yaşında TRT Çocuk kanalı değiştirilince ağlayanlardan olmak varken ben çizgi film kanalları açılınca tiksinen bir tiptim. Sadece çocukken değil. Liseye giderken de öyleydim. Yeni ders programı geldiğinde herkes beden eğitimi dersinin hangi gün olduğunu sorarken ben fizik dersini sorardım. Akranlarımla anlaşamaz, benden yaşça büyük dedeler, ninelerle sohbet etmeye bayılırdım. Hep böyle tuhaf biriydim. Durum böyleyken ulaşmama inanılmayacak birine aşık olmaya hiç şaşmamalıydım.
Ellerinde meyve suyu bardakları olduğu için kapıyı ayaklarıyla iten Samyeli'yi görünce bilgisayar ekranını hızlıca aşağı indirdim. Samyeli benim tuhaflıklarıma ayak uyduran tek akranım olduğu için üç yıllık bağımız sapasağlam duruyordu.
'Yine mi Algın?' dedi bardakları masaya bırakırken.
İçimden sanane demek geçse de dik kafalı olduğunu bildiğim arkadaşımla kavga etmemek için sakince cevap verdim.
'Hayır biliyorsun müdür yardımcısı son senemiz olduğu için tez yazdırıyor bende şimdiden başlayayım dedim.'
Yatakta benim yanıma bağdaş kurarak masadaki bardaklardan birini alıp bir yudum içti.
'Onu hiç hatırlatma. Ya biz neden üniversitede olan bir uygulamayı lise son sınıfta uyguluyoruz ki?'
Cevap vermek yerine omzumu silkerek masada duran tek bardaktan bir yudum alarak yüzümü ekşittim. Ben karışık sevmiyorum ki!
Samyeli telefonuyla uğraşmaya başlayınca bende bilgisayarın ekranını tekrar kaldırarak tezime bir cümle daha ekledim.
Ben Algın Yılmaz, bu cümlelerde benim tuhaf düşüncelerime yön veren beynime SUS! diye bağırıp bana emirler yağdıran kalbimin hikayesi.
Samyeli telefonuna iyice gömüldüğü için bunu fırsat bilerek O'nun fotoğrafını açıp gülümsedim ve tekrar tezimi yazdığım sayfayı açarak giriş bölümümün son cümlelerini ekledim.
Bu adamda kalbimi azıcık sarhoş ettiği için emir vermekte zorlandığı ama bir taraftan da kalbimin tek emiri olan adam. Saruhan Yenisey.
...............................................................................İlk hikayemiz umarım beğenirsiniz. Kategori olarak her kategoriden azda olsa barındırdığı için genel kurguyu seçtik. İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN EMRETTİĞİ ADAM
Ficción GeneralGerçek hayatta ünlülere aşık olmak yoktu.Peki ya emir büyük yerdense? Ben Algın Yılmaz, bu cümlelerde benim tuhaf düşüncelerime yön veren beynime SUS! diye bağırıp bana emirler yağdıran kalbimin hikayesi. Hayatımın baharını yaşayacağım, onun için fe...