1• YENİ OKUL!

178 10 11
                                    

"Masaaağğğğllllllll"

Annemin her sabah olduğu gibi adımı böğürmesiyle uyandım. Bir kere de öperek 'Haydi uyan kızım kahvaltını hazırladım.' Diyerek uyandırsa nolurdu yani? Çok mu bir şey istiyorum?!?!?!

Aklıma bugün yeni okula başlayacağım gelince hızla yataktan kalktım. Banyoya doğru koşarken aynı zamanda erkek kardeşimin odadan çıkması bir oldu.

Aynı anda banyoya doğru koştuk. Ama bu zafer kardeşimindi.

"LANET OLSUN ÇIK ŞURDAN!!!!"

Diyerek kapıyı yukruklamaya başladım.

"Abla boşuna kapıyı yumruklama, çıkmayacağım."

Bunu demesi beni bir kez daha sinirlendirdi. Pislik! Daha fazla burda zaman harcamamak için odama giyinmeye gittim.

Siyah dolabımın kapılarını aralarken, yeni okulumun iyi bir yer olmasını diliyordum. Derin bir nefes alıp dolabımın içine göz gezdirdim.

Siyah dar pantolonumu ve imzalı Selena Tişörtümü giyip makyaj masama geçtim. Tarağımı elime alıp koyu kahverengi saçlarımı taramaya başladım.

Kapatıcı, rimel, siyah göz kalemi, kaş kalemi ve rujumu hafifçe dudağıma yaydım. Zaten pek fazla makyaj yapmazdım. Gerçekten.

Hazır olduğuma emin olduktan sonra odamdan ayrıldım. Aşağıdan krep kokuları geliyordu. Mmmm nefis.

Kardeşime pis pis baktıktan sonra diğer aile bireylerini şapur şupur öptüm. Annem kıkırdadı ve ardından mırıldandı.

"Deli kız."

Afiyetle kreplerimi mideme indirdikten sonra hızla çantamı kapıp evden çıktım. Babamla daha önce bu okula geldiğimiz için nerede olduğunu biliyordum.

Kulaklıklarımı takıp Selena dinlemeye başladım. Bu kadına bayılıyordum. Düşüncelerim bir duvara çarpmamla savruldu.

Ah, pardon! Bu bir omuzmuş. Yerden sinirle karşımdaki çocuğa bakarken bir anda ağzım açık kaldı.

OMG!!! OV MAY ALLAH!!!! SEN NASIL BİR MÜBAREKSİNNN MAŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞAAAALLLLLLAAAHHHHHHH

Sanırım sakinim. 'Sakin falan değilsin baksana çocuğa' Ah sizi tanıştırmayı unutmuşum bu benim iç sesim Şükriye.

"İlah mısın silah mı?"

Çocuğun alaylı gülmesiyle kendime geldim.

"Ben onu dışımdan mı söyledim?"

Utançla dudağımı ısırdım. Çoçuğun gözleri dudağıma kaymasıyla ısırmayı bıraktım.

"Bir daha dudağını ısırma!"

Anlamsızca ona bakarken beni yerde bırakıp gitti. Öküz!!!! Ne kadar yakışıklı da olsa öküzün önde gideniydi. Hayvan pislik mal gerizekalı

Sinirle yerden kalktım ve üzerimi silkeledim. Bir an önce varmak istediğim okuluma doğru gittim.

Sonunda vardığımda zil çalmıştı. Sarışın bir çocuğu durdurdum.

"Bu okulda yeniyim acaba müdürün odası nerde?"

Çocuk "Beni takip et" deyip önden ilerlemeye başladı. Arkadan çocuğu kesiyordum ne kadarda yakışıklıydı.

Müdürün odasına geldiğimizde kapıyı çalıp içeri girdim.

"Sınıfımı öğrenmek için gelmiştim"

"Buyur kızım hemen bakıyorum."

Derken siyah deri koltuğu gösterdi. Oturup beklemeye başladım.

"12/A dasın"

Odadan çıktığımda sarışın çocukla karşılaştım.

"Hangi sınıftasın?"

Sınıfımı söyleyince yüzümde bir gülümseme oluştu.

"Aynı sınıftayız gel gidelim"

Beraber yürürken sınıfımızın kapısında durduk. Kapıyı çalıp içeri girdik. İlk önce öğretmen olduğuna inanamadığım bir kadın karşıladı beni. Dar kalem eteği ve gömleği hatlarını fazlaca belli ediyordu.

Gözlüklerinin üzerinden bize bakarken onu incelemeyi bitirdim. Kafamı sınıfa çevirdiğimde AMAN ALLAH'IM BİR DE NE GÖREYİM?!?!?!?!!!???!!?

BelalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin