4~SENİ SEVİYORUM KADINIM

68 4 0
                                    

Ateş gideli iki hafta olmuştu. Tam tamına 14 gün. Okula da gelmemişti ve kalbim daha fazla kaldırmıyordu. Onsuzluk koymuştu minik kalbime. Son sözleri kulağımda çınlıyordu. Ben zaten severek belaya düşmüşüm be adam, senin belan bana zarar mı?

O gittiğinden beri geceleri rutin olarak Müslüm babadan affet dinliyordum. Bana bu şarkıyı söylemişti. Oflayarak yatakta yana döndüm. Her şey anlamsız geliyordu onsuz. İnsan dünya gibidir, içinde yüzlerce fırtına kopar ama herkes kendi yaşadığını bilir.

Gözlerimi kapatıp hayal kurmaya başladım. Şimdi gelse yanıma sarsa kollarını belime. 'Ben geldim yanındayım' dese. Öpse boynumdan. Hayallerimi derin bir iç çekişle bitirdim.

Artık gelme! Çünkü hayaller bile sana kırgın adam. Hayallerde bu kalpte kırgın sana.

Belimdeki ellerle kalbim durdu. Burnuma dolan koku... Gözlerimi sıkıca yumdum akmasın diye göz yaşlarım. Bana sözlerimi yutturan, bildiğimi unutturan adam gelmişti. Buradaydı.

"Geldim Masal. Yapamadım sensiz. Sana döndüm."

Kafamı yavaşça arkama çevirdim. Korkuyordum çünkü. Hayal görmekten korkuyordum. Titreyen ellerimi yanağına koydum. Gerçekti. O gerçekti.

O kahveleriyle bana özlem içinde bakıyordu.

"Buradasın"

Diye fısıldadım usulca.

"Şşhhh uyumak istiyorum seninle kadınım. İzin ver buna sonra konuşuruz."

Başımı salladım. İnanmıyordum burada olmasına. Gülümsedim en içten şekilde. Huzurlu bir şekilde uyuyacaktım 14 günün sonunda. Ama onun sesine ihtiyacım vardı benim.

"Bana şarkı söyler misin?"

Uzun süre bekledikten sonra hayal kırıklığına uğradım. Ümidimi kesmiş bir şekilde uykuya dalacakken duyduğum sesle gülümsedim.

"Gelsen Ne Güzel Görsen Ne Güzel
Bak Yollarına Gül Serdim
Güz Bitti Bize Yaz Geldi Desen
Aç Kollarını Ben Geldim
Yüzüne Gözüne Kaşına Sözüne Kandım Off

Sağımı Solumu Evimi Yolumu Şaştım Off
Yanına Yaklaşınca Ateşe Yandım Off
Sönmüyorsa Yangın Mesul Değilim
Yarabbim Mevlam O Nasıl Bir Endam Yaratmış
Aklım Onda Kaldı

Tarifsiz Hali Var O Bakışlar Yakışlar
Bıraktı Sevdalı
Gelsen Ne Güzel Görsen Ne Güzel
Bak Yollarına Gül Serdim
Güz Bitti Bize Yaz Geldi Desen
Aç Kollarını Ben Geldim

Gelsen Ne Güzel Görsen Ne Güzel
Seni Her Şeyden Çok Sevdim
Ah Bir Görsen Sende Sevsen
Bundan Başka Yok Derdin"

Bu duygusal şarkıyı söylemesi göz yaşlarıma sebep olmuştu.

"Seni seviyorum adamım."

Ve kalbimin sahibi belalımın son sözleriyle uyudum o gece.

"Seni seviyorum kadınım."

Günde iki bölüm hadi yine iyisiniz. Öptüm iyi geceler.

BelalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin