2~ KAVGA

124 9 7
                                    

O çarpıştığım çocukla aynı sınıftaydım. Bu harika bir şeydi.

"Yeni gelen öğrencimiz sensin sanırım." Gelen sesle kafamı öğretmen masasına doğru çevirdim. Öğretmenin içeride olduğunu daha yeni görmüştüm. Çocuğu kesmekten sınıfa bile bakamamıştım.

"Evet... Adım Masal. 1.70 boyundayım. Bir de kedim var, köpeklerden korkarım. Koca adaylarımı bekliyorum," dediğim an tüm sınıf anıra anıra gülmeye başladı. Öğretmen de gülüyordu.

"Asdfghasdfghasg tamam kızım, boş bir yere geç."

Sınıftaki sıralara tek tek bakarken sadece onun yanının boş olduğunu gördüm. Şans diyor ki gel beni sıç.

Yanına oturduğumda öğretmen ders anlatmaya başladı. Ben ise çocuğu kesiyordum. Bir an çenesinden tutup kendime doğru çevirmek istedim. Öyle saatlerce bakasım vardı. Çok yakışıklıydı.

"Bakman bittiyse bi de sola doğru döneyim? Oradan daha iyi gözüküyorum," diye konuştu alayla.

Yanaklarım kızarmıştı hemen. Başımı başka tarafa doğru çevirdim. Utanmıştım.

"Kızardın mı sen?"

Ne yani? Normal değil mi kızarmam? Çocuğu keserken yakalanmıştım!

"Sen şimdi masum rollerine mi yatıyorsun?" diye sordu. Konuşurken hâlâ bana bakmıyordu.

"Masumum zaten."

Kafasını bana doğru çevirdi. "Bakire misin?"

Başımı aşağı yukarı salladım ve "Evet," dedim.

Gözleri parladı. Bana doğru eğilmeye başladığında kalbim küt küt atıyordu. Heyecanlanmıştım. Kulağıma dudaklarını değdirerek fısıldadı. "İlkin ben olucam."

Ve zil çaldı. Ayağa kalktıktan sonra sınıfın kapısına doğru havalı havalı yürüdü. Tüm kızlar arkasından bakıyordu. Kalçasına bakarken farkında olmadan dudağımı ısırdım. Sonra naptığımı fark ettim ve kendime geldim.

Karnım acıkmıştı. Bunun için ayağa kalktım ve sınıfın çıkışına doğru giderken biri "Ergen puahahah Selena seviyormuş!" dedi. Kim dedi diye baktığımda gözü hep o çocukta olan sarışın kız olduğunu gördüm.

Kızın yanına iki adımda gittim ve "Ne dedin sen?" diye konuştum ürkütücü bir sesle.

"Bu eziğin neresini seviyorsun be ergen puhhahahah"

Dedikleri beni çok sinirlendirmişti. Bir an sinirime hakim olamadım ve kızın saçlarına elimi attım. Hızlı bir şekilde önümüzdeki duvara kafasını vurdum. Kız çığlık atarken sınıftakiler de atmıştı.

"Bıraaaak!!!!!!!"

Kıza deli gibi tokat atıyordum ve arada da yüzüne tırnaklarımı geçiriyordum.

"Sen kimsin be?! Kimsin?! Selena'ya nasıl laf atarsın? Öldürürüm seni, duydun mu? Öldürürüm ulan!? Kıskandığın için hep bunlar. Ergen sensin! Kendine gel yoksa ben getirtirim," dedim ve son olarak kıza sağ elimi yumruk yapıp geçirdim. Yüzü gözü kan içindeydi, ağlıyordu.

Sınıfa doğru döndüm ve "Bir daha Selena'ya laf atan olursa karşısında beni bulur!" diye bağırdım.

Sınıftan çıkmak için kapıya doğru döndüm. O çocukta kapıda dikiliyordu. Yanından geçip gitmek için adım attığımda bileğimden tuttu. Nefes nefeseydim. En kötüsü de terlemiştim.

"Hımm... Sanırım etkilendim," diye konuştu tehlikeli bir sesle ve ardından gözüme yumruğunu geçirdi.

WHAT THE FUCK?!?!?!?!???!?!

Bölüm sonu♢

Ehehehehe.

BelalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin