Bir kez daha bizleri bu güne ulaştırdığın için sana sonsuz kez hamdolsun Allah'ım.
Bu güzel gecenin hürmetine benim duamı,bana duâ edenlerin duâsını ve tüm Ümmeti Muhammed'in duâlarını hayırlısıyla kabul eyle.
Kimin ne derdi,ne sıkıntısı varsa Sen derman ol.
Hasta olanlara Şafi ismin hürmetine şifa ver.
Sana layık bir kul,Peygamberimizin yolundan giden ihlâslı bir ümmet,ailemize hayırlı evlat ve insanlığa faydalı bir birey eyle bizleri.
Gelecekte varsa ömrümüz, geçip giden ömrümüze göre daha hayırlı,daha huzurlu,bereketli,iyiliklerle dolu günahlardan uzak bir ömür eyle.
Bu dünyada sevinip,ahirette üzülen kullarından eyleme.
İki cihanımızı da güzel eyle Allah'ım.
Seni sevmeyi,Seni sevenleri sevmeyi ve Senin sevdiklerinle bir arada olmayı nasip eyle.
Başımıza gelen ve gelecek olan imtihanlara sabır göstermeyi nasip eyle.
Peygamber Edendimiz (s.a.v)hayır adına Sen'den ne istediyse bizde istiyoruz nasip eyle.
Peygamber Edendimiz (s.a.v) şer adına Sen'den neye sığındıysa bizde sığınıyoruz uzak eyle.
Bu güzel gece,ömrümüzde hayır kapıları açsın insAllah.
Allah'ım...
Bu mübarek gecenin hürmetine öyle hayırlı bir hayat nasip eyle ki bizlere;geriye kalan bütün zamanımızı Sana hizmet,Sana hürmet ve Sana layık kul olma gayesi ile geçirelim.
Senin rızan doğrultusunda ilim tahsil edebilmeyi,insanlara faydalı olabilmeyi nasip eyle.
Hakedebileceğimiz şeylerle ömrümüzü geçirmeyi mavaffak kıl.
Mazlumlara yardım et.
Sana el açıp Sen'den isteyen kullarını bu gecenin hürmetine kapından boş çevirme Allah'ım.
Ağır imtihanlara tabi olduğumuzda dilimizin,kalbimizin isyana düşmesinden yine Sana sığınırız.
Beni,annemi, babamı,sevdiklerimi ve tüm Ümmeti Muhammed'i bağışla.
Sen affedicisin,affetmeyi seversin tüm Ümmeti Muhammed'i affeyle...
İbadetlerimiz makbul, duâlarımız kabul olsun.(Amin)
Kadir Gecemiz Mübarek Olsun.
Duâlarınızda yer alabilmek duâsı ile...
🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤فَاطِمَةُ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌷ALLAH İÇİN SEWMEK🌷
PoesíaNeden birbirinize Ahretlik diyorsunuz dede? -Bu dünya muhabbet için çok kısa Cancağzım...