-CENNET KADINLARININ HANIMEFENDİSİ-

1K 66 9
                                    

İsmine layik olmaya çalıştığım Cennet Kadınlarının Hanımefendisi we İnsanlık Hurisi Hz Fâtıma-i Zehra (r.a) adına yazılmıs we bana hediye edilen en değerli kitaptan çok sewdiğim bir bölümü istifadenize sunuyorum kardeşlerim..
Okurken her satırını Rabbim yüreklerinize nakış nakış işlesin İnşaAllah...
Selametle....

O ki,masmavi gökler kadar derin,ipekler kadar ince.
O ki,eskimek bilmeyen yeni,solmak bilmeyen tek bir renk.
O ki,islam kadınına en büyük örnek,en nadide bir çiçek.
O ki,bir ömür boyu ilahi aşk ile,alevler ile çırpındı,Kâbe mumu gibi yanıp durdu.
Onun hakkinda Allah'ın Sewgilisi;
-Fâtıma,Cennet kadınlarının Hanımefendisidir..
buyurdu we nazla safa ile Fâtıma'yı sewdi.Cok kere de O'nu mübarek kucağında taşıdı.Her an we her vesileyle şu hakikati dile getirdi:
-Fâtıma,Ben'den bir parçadır....

İşte Fâtıma-i Zehrâ böyle bir sâadetin ve devletinde sahibi.Kainatın Efendisinin en küçük we en sewgili kızı; Hz Meryem,Hazreti Âmine,Hazreti Hatice ve Hazreti Âişe gibi yeryüzünün en büyük we en sultan kadınlarından biri....
Başında,Allah Resûl'üne ait taçdan bir akis parlamakta we akılları oynatacak derecede ışıklar saçmakta...
O ki,altın başaklı lâleleri bile gölgede bırakacak bir güzelliğin sahibiydi.
Beyaz buğday benizli,incecik kaşlı,gür kirpikli,kapkara gözlü,mukaddes babasının bir benzeri idi.
Terkibinde nûr pırıldayan berrak yüzünün en çarpıcı unsuru da güneş gibi bir aydınlıktı...
ALLAH ONDAN RAZI OLSUN

{Hz. FATIMA GİBİ OLMADAN Hz ALİ GİBİSİNİ
BULAMAZSIN...
Fâtıma'dan başkasını gözü görmeyen Ali'yi bulmak için,
Ali'den başkasına yüzünü çevirmeyen Fâtıma olmak gerek...
Fatıma'dan başkasından hoşlanmayan, meyil etmeyen Ali'yi bulmak için..
Ali'den başkasına tırnağını dahi göstermeyen
Fâtıma olmak gerek...
Sabah namazını kaçırmayan Ali'yi bulmak için, teheccütü
İhmal etmeyen Fâtıma olmak gerek..}

Rabbim hepimize Hz Fâtıma we Hz Ali 'nin yuwaları gibi buram buram Allah(c.c) aşkı kokan iki cihanlık sewdalar nasip etsin...

🌷ALLAH İÇİN SEWMEK🌷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin