|3|

1.1K 77 25
                                    


SINIR - 50 vote 70 yorum 💓

(Paylaştığım elbiseler kızların giydikleri kendileri değildir )

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM.

"Hey hey hey uykucu halk bakalım saat bir ' e geliyor ve sen hala uyuyorsun " diye bağıran annemin sesini duymamaya çalışarak kafamı yastığa gömdüm , ne yapabilirim uykum vardı ve beni biraz rahat bıraksaydı olmaz mıydı ?


"Anne uyumak istiyorum " diye sitem ettiğinde hemen ardından o kadifemsi sesi kulaklarıma doldu .


"Uyusunda büyüsün oy oy , Hira yeni geldiğinin farkında mısın ? Kalk birazcık gez dolaş hava al iki gündür eve kapandın "


O günün üstünden iki gün geçmişti o gün orada onu kaybettiğimi cidden hissetmiştim .Bana neden nasıl gittin diye sormak yerine gözlerini başka gözlere değdirmesi , bana soğuk olması adaletli değildi , haketmiyordum .

Evet gitmiştim , evet okyanus çocuğumu arkada bırakmıştım ama mecburdum , hayat bazen insanları mecbur bırakabilirdi .

"Hira kızım neyin var " diyerek yatağıma oturan anneme bakıp gülümsedim .


"İyiyim sadece biraz halsiz hissediyorum " dudaklarını alnıma değdirip "ateşinde yok ki doktora gitmek ister misin ? " dedi .



Gözlerimi devirip başımı iki yana salladım .
"Anne çocuk değilim lütfen "


"Sen hala benim küçük prensesimsin bebeğim " başımı iki yana sallayıp kendimi yatağa tekrar bıraktım uyumak istiyordum uyuyup uyanmamak .

*

Banyodan çıkıp dolabımın başına geçtiğimde kapağı açıp birşeyler buluyordum . Tam o sırada odamın kapısı hızlıca açıldı .

Ani bir çığlık atıp giren kişiye baktım ah ben bu kıza geldiğimi söylememiştim . Bana bakıp başını iki yana salladı .


"Ahh peri kızı demek geldin ve bana haber etmedin sen ha " dudağımı büzüp ona baktım bu hareketime dayanamayacağını bildiğimden . Öyle de oldu koşarak yanıma gelip bana sarıldı.

"Özlettin be kızım , çok özlettin "


"Özledim be kardeşim " benden ayrılıp yatağıma atladı

Esra kardeşim diyebileceğim tek kişi ..


"Akşam seni bizim cluba kaçırıyorum " dediğinde gözlerimi devirdim .


"Esra lüt--"


"Heyy tabiki gidiyoruz sana sormadım , neyse onu boşver Akın ile karşılaştınız mı bütün detayları bilmek istiyorum "


"Karşılaştık" elimle saçımı geriye savurup kıyafetlerimi elime aldım . Banyoya girerken arkadaşıma bağırdım .


OKYANUSUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin