1

406 141 56
                                    

Merhaba.

Şu an kıyafetlerimi bavula tepmekle uğraşıyorum ama kapanmıyor.Neden mi çünkü baya bir kıyafet aldım yanıma.Zil sesini duyduğumda abime seslendim.Abime

"Abi kapıyı açsana"

"Kalk kendin aç köpek" bana köpek dedi.

" Annemler sana abilik yap dediler pisliklik değil ve eğer kalkmazsan anneme sevgilinin hamile olduğunu söylerim"dediğimde kapının açılma sesinin duydum. Abimle çok kavga ederiz ama yinede birbirimizi severiz.Yani umarım.Ben doğduğum zaman kabullenmek istememiş.Ve ben daha 1 yaşındayken kafamı yamuk bulup duvara vurmuş.Görende estetik cerrahı zanneder.Ben ona göre istenmeyen tüyler,karne günü çıkan sivilce gibi bir şeyim.

Kapı açıldığında kızların geldiğini gördüm.Onları hemen alıp odama ilerledik.Gülçin

"Hadi be kızım iki saat oldu daha hazırlanmamışsın."dediğinde Kübra lafa atladı

"Aynaya bakmaktan hazırlanamamıştır"dediğinde. Düzleştiriciye ilerledi ve

"Hala sıcak daha saçlarını yeni bitirmiş"dedi ,Sherclok Holmes edasıyla

"Sen sus örgülü"dedim.

Birbirimize Keloğlan'daki kahramanların ismini takmıştık.Bizde böyle şizofreniz.

Tanışma vakti geldi galiba ben Buket Güzel,süslü ve havalı olabilirim ne yapim ailemin genlerinde var.21 yaşındayım okulu bitirdim ve koca arıyorum :D .Kahverengiden açık saçlarım,mavi gözlerim,belediye çukurundan daha güzel olan gamzelerim var.

Herkes güzel olduğumu söylüyorlar ama ben zaten bunu biliyorum hahahah .Tamam susuyorum.

Bavulumu zorlukla kapattığımda ayağa kalktım ve 'nobel ödülü almış' gibi kızlara baktım tabi umursamayıp tek tek aşağı inmeye başladılar.Yardımda etmiyorlar köpekler.İş başa düştü mecbur ben indireceğim. Kızlar merdivenleri tek tek inerken aklıma gelen piçlik ile

bavulu elimden bıraktım.Ondan sonrası zaten kulağımda sayısız cevapsız çığırmalar. Dolunay en altta can çekişiyor onun üstünde Kübra.Gülçin kaçmıştı şanslı sürtük, neyse ki gelmedi eğer gelse şuan supernatural'a konu olurduk.

Kızlara gülmeden edemedim.Gülçin onların fotoğrafını çekmekle meşguldü. Hemen aşağıya inip bavulumu aldım.Bir şeyi var mı diye baktım.O benim en sevdiğim bavulum.Kızlarda kalkınca üzerimde sinirli bakışlar hissettim.Taksinin korna sesini duyunca ellerimi çırptım sonunda güzel bir yaz.Huzur aç kollarını ben geliyorum.Bavulu sürükleyerek kapıyı açtım.Tabi yere öpüşme teklif etmesem iyi olacaktı .Kızlar çıkmışlardı ve bana gülüyolardı .
Kübra"Adalet" diye bağırıp joker gibi güldü .

Şu yakışıklı olandan değil bez bebekteki joker.

Umursamayarak taksiye baktım . Abim bir güle güle demeye bile gelmedi.Kesin sevgilisi için hazırlanıyor.Annem olsa sulu gözlerle beni yolcu ederdi.Ne yazık ki babamla ve kızların aileleriyle tatildeler.Bizde gidecektik ama kampa gitmek istemiştik. Abim zaten gitmek istemediği için kızlar gidene kadar ben onlarla ilgilenirim demişti ve o da gitmemişti.Kapıyı kapattım.

Taksici abi bavulu bagaja koyup arabaya bindi tabi.Binmeden önce cam kenarı kavgası yapmıştık.Ve ben kazanmıştım.Kübra ortada masum köylü gibi bakıyordu.Gülçin önde oturuyordu.Dolunay diğer cam kenarında.Gülçin gideceğimiz yeri söylerken hemen kulaklığımı taktım.Yaklaşık 20-25 dakika sonra havaalanına gelmiştik.

Gülçin taksi parasını ödüyordu bizde bavulları almaya gittik.Gülçin'in de bavulunu aldım.Bagajı kapatıp Gülçin'i bekledik.Yanımıza gelince bavulunu aldı.Kontroller falan filan derken uçağa binmiştik

Eğlencenin 4 TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin