8

60 17 2
                                    

Eve geldiğimde özlediğimi anladım.Önce mutfakta yemek hazırlayan annemin yanına gidip sarılıp öptüm,sonra televizyon izleyen babamın yanına gidip ona da sarıldım biraz sohbet ettik.

Yukarı bizim gelin beye bakmaya çıktım.

Kapıyı vurduktan 3-4 saniye sonra 'gel'sesini duyarak kapıyı açıp içeri girdim.Gitmemize iki saat vardı ama şimdiden giyinmiş kuşanmış ayna da prova yapıyordu.

"Ne oldu niye geldin?"

Odun ya Allah kıza yardım etsin sinirden öldürür bu insanı.

"Duydum ki gelin oluyormuşsun dalga geçmeye geldim"

Sırıtarak yanına gittim.

"Onu boşver de nasıl olmuşum iyi miyim?yakışıklı gözüküyor muyum?"

"Evet evet idare edersin işte verirler kızı korkma"

Cevabını aldıktan sonra aynaya dönüp saçma hareketlerine devam etti.Psikolojim bozulacağını düşünerek kendi odama ilerledim.Önce güzel ılık bir duş aldım.Saçlarımı kuruttuktan sonra giyeceğim elbiseyi seçtim

Saçlarımı kuruttuktan sonra giyeceğim elbiseyi seçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saçlarımı doğal haline bırakıp güzelce bir makyaj yaptım.Aslında pek elbise giyen biri değilim . Geçen sene 2 tane kuzenim evlenmişti.Onların düğünü kınası derken o zaman almıştım.

Saate baktığımda zaman çok çabuk geçmişti.Aslında çabuk diyemem makyaj yaparken şarkı açıp dans ederek yapmıştım eh olsun o kadar.Toz pembe hafif topuklu ayakkabımı giyip salona indim.O kadar zengin değildik aslında babam bir şirketin muhasebe işlerine bakıyordu 10 yıldır.Oturduğumuz evde onlara ait zaten ev güzel olduğu halde normal bir kira veriyorduk.

Annemin seslenmesi ile ona döndüm

"Buket kalk bakim nasıl olmuşsun?" 

demesi ile ayağa kalkıp etrafımda hafif bir şekilde döndüm beni iyice süzdükten sonra

"Ne güzel doğurmuşum"

Gülümsedim kime çektiğimi anladınız inşallah.Babam ve abim gelince arabaya ilerleyip bindim.Ne yazık ki kulaklığımı unuttuğum yeni aklıma geldi.Neyse ki evleri bize yakınmış.

🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗
20 dakikalık yolculuğun ardından evlerine gelmiştik.Çiçek ve çikolata çok dikkat çekiyordu nereden anladın dersen.

Siteye girer girmez pencereden bakan bir kadın tahminen üst komşusuna 

"Selma bak bak kız istemeye gelmişler"diye bağırdı.

Apartmana girince koşarak asansörün düğmesine basıp olduğumuz kata çağırdım.Asansör gelince abim 5.katın düğmesine bastı.Kapılarına geldiğimizde abim heyecandan gidecek gibiydi.Koluna dokunup 

Eğlencenin 4 TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin