Nişanın ilerleyen saatlerinde tepsiyi almaya mutfağa gittim arkamdan sesler gelmeye başladı ve babam belirdi kapıda.
"O gelen çocuklar kim?"diye şüpheli şüpheli sorunca
"Bizim gittiğimiz kamptalar baba"
deyip tepsiye yüzükleri koymaya başladım .
"Hiç kız arkadaşınız yok muydu da bu kadar erkek geldi buraya"
Babamın canını sıkmak istemiyordum ama yine de anlatmalıydım.
"Abim bizi önceden erkek kampı olan bir yere göndermiş.Kamp borçları yüzünden karma sisteme geçmiş ama bu olay daha yeni olduğu için henüz aileler kızlarını göndermiyorlar sanırım."
Babamın suratı tuhaf tuhaf şekiller alırken
"Bir daha o kampa gitmek yok"deyip suratıma bakmaya devam etti
"Peki babacım sen nasıl istersen ama eşyalarımız filan kaldı onları alıp döneriz"
kafasını sallayıp çıktı.Bir kampımız vardı ondan da olduk iyi mi.
tepsiyi alıp dışarı çıktım kızlar yanıma geldi.
"Babamla konuştum bir daha kampa gitmeyeceğiz"
Gülçin lafa atıldı
"Ne,nasıl,neden?"
"Önceden erkek kampı olduğunu öğrendi ve istemedi eşyalarımızı almaya gideceğiz sadece"
Annem beni çağırınca yanlarına ilerledim.
Amcam konuşma yapıp kurdeleyi kesti.Ve alkışlar oyun havaları derken kızlarla canımız sıkılmaya devam ediyordu.Kızlarında canı sıkıldı kamp olayına.Erkeklere daha söylemedik zaten yarın gidip gün içerinde geri gelecektik o zaman söyleriz diye düşündük.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍
Misafirler dağılmaya başladı.Biz de kızlarla hemen fotoğraf zamanı yaptık.
Erkeklerde kalkınca babamla tokalaşıp ilerlemeye başladılar ağabeyime 'hayırlı olsun' dileklerini iletip kapıya yöneldiklerini görünce yanlarına ilerledim.
"Geldiğiniz için teşekkürler.Umarım düğüne de gelirsiniz mesaj atarım ben size"
Çağrı
" Öyle şey olmaz davetiye isterim ben"deyince
"O zaman kargoyla yollarız davetiyeyi" tabi ki Dolunay'ın şüphe uyandıran cümlesinden sonra kaşları çatık erkeklere bakıp
"Babam kampa dönmemizi istemiyor yarın eşyalarımızı alıp döneceğiz"dedim.
Gökhan "kız ilk haftadan baba evine mi gidilir?"deyip ortamda ki gergin havayı almaya çalıştı.
Kübra "Hey sıkmayın canınızı buraya gelirsiniz görüşürüz illa ki"
Arda'ya baktığımda bana baktığını gördüm gergin bir şekilde gülümsedim
"Hadi çocuklar dönelim" hepsi kafasıyla onaylayıp Arda'nın peşinden ilerlemeye başladılar.
Şu an kendimden nefret ediyorum. Kesinlikle bugün tarihe geçmeli çünkü nadir anlarda kendimden nefret ederim.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍 💍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğlencenin 4 Tonu
Cerita Pendek4 Çılgın kızın erkek kampına gitmesiyle başlayan eğlenceli hikaye. Pusula adlı kitap değiştirlmiştir.