GİRİŞ

501 65 40
                                    

Tarih: 1944                           Yer: Floransa, İtalya

Alessia, sebebini bilmediği ve tanımadığı kişiler tarafından kaçırıldığında henüz 23 yaşında idi. Beline kadar inen altın sarısı saçları darmadağınık, yüzündeki keskin elmacık kemikleri ve bakıldığında içinize işleyen ferahlıktan kaçamadığınız okyanus mavisi gözleri şimdi tüm yüzünü kaplamış olan kandan dolayı görülemiyordu.

Alessia gözlerini açtığında kendisini bembeyaz bir odanın içerisinde yatar vaziyette buldu. Hareket etmeye çalıştığında sıkıca yatağa bağlanmış olduğunu fark etti. O sırada içerisinde olduğu odanın kapısı açıldı ve içeriye yüzleri maske ile korunmuş olan üniformalı 2 kişi girdi. Kısa bir süre sonra Alessia, sol kolundan tüm vücuduna yayılan bir yanma hissi ile birlikte tekrar karanlığa hapsoldu.

Tarih: Bilinmiyor                Yer: Floransa, İtalya

Derin bir baş ağrısı ile gözlerini açan Alessia, telaşla yatağından fırladı. Sol el bileğinin içerisine yerleştirilen çip'ten sinir sistemlerine yayılan titreşim, ona gönderilen yeni bir mesajı bildiriyordu.

Bildirilen Mesaj : Saat 12:00'da, Duoma Meydanında! (Piazza Del Duoma)

Gelen mesajın, algısında yer edinmesi ile birlikte hızlıca üzerini değiştiren Alessia, çantasını dikkatlice kontrol ettikten sonra evi terk etti.

ALESSIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin