5. fejezet: Buli

791 45 18
                                    


Lulu úgy ront be a szobámba, mintha üldözné valaki.

Kinyomom a filmet, de már késő.

Lulu felsikít. Olyat ugrok a széken, hogy majdnem a szőnyegen kötök ki.

- Te pornót néztél?! – kiabálja szörnyülködve.

Ég a pofámon a bőr.

- Te meg nem tudsz kopogni?! – hördülök fel hasonló hangerővel. - Baszki, Lulu, tanuld már meg végre!

Luciana teljesen elképedve bámul rám. Komolyan elgondolkodom, nem okoztam-e neki maradandó kárt.

- Tudom, hogy ez nem bűn... - nyekegi cérna vékony hangon, - de akkor is. Majdnem láttam a... - pillant rémülten a sliccemre.

Ez az egész kezd olyan kínossá válni, mint a legelső betétvásárlás.

- Azért kell befejezned azt, hogy csak így ki és be járkálsz. Már mondtam, hogy hagyd abba.

- Esküszöm, ezentúl tényleg jelezni fogok, ha be akarok jönni hozzád – hátrált el az ágyamig. – Minden fiú szokta?

- Mit? – pislogok bambán. – Kopogni?

- Nem – forgatja a szemét, és az ágyam végébe kuporodik. – Pornót nézni.

- Fogalmam sincs. Biztos nem mindenki, de miért kérded?

Elkapja a tekintetét. Magához veszi a legközelebbi kispárnát. A sarkát birizgálja. Ő egész jól el van. Én meg a szótlanságától szép lassan agyvérzést kapok.

- Egy srácról van szó – vallja be végre, mielőtt még elveszíteném a maradék türelmemet.

Na ne bassz!

- Troy?

- Honnan tudtad?

Már a nyelvem hegyén van, hogy azt feleljem: Cheese után most ő van rád kattanva. Abból a bandából senkisem normális. Ja, és Troy volt olyan kegyes és felhívta a figyelmemet arra, hogy Cheese ki fogja taposni a belemet is, amiért szétbasztam a kocsiját.

Helyette azonban csak annyit mondok:

- Remélem, elhajtottad.

Félénken rám mosolyog.

Bukta.

- Nagyon helyes... és mellé még vicces is. – Most már gyűrkészeli azt az átkozott kispárnát. – Mindig figyel rám, és mostanában sokat is beszélgetünk.

- Lulu... - kezdem figyelmeztetően.

- Drew! – szól közbe kipirultan. - Végre tetszik valaki. Mármint úgy igazán tetszik és én is neki.

Fasza.

- Troy sem különb Cheese-től.

- De igen! – vágja rá élénken. – Cheese eléggé fura volt – motyogja félre húzott szájjal.

Elkap az indulat. Szinte látom magam előtt, ahogy az a seggfej megszorítja a karját, a falhoz nyomja, erőszakoskodik vele Lulu pedig hiába tiltakozik. A szék karfájába kapaszkodva próbálom visszafogni magam. Legszívesebben ordítanék.

- Bántott? – sziszegem remegve a dühtől.

Lulu abbahagyja a kispárna birizgálását, és meglepődve rám mered.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 21, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Tarts melegen - Két fiú, egy vonzalom (+18)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora