YERALTI ZEBANİLERİ

64 17 5
                                    

Merhabalar diyerek kısa bir giriş yaparak başlıyorum bu sefer, şimdi sizi öyle bir yazarla tanıştıracağım ki tatlı mı tatlı şeker mi şeker, kendisiyle röportajdan önce dahi bol bol sohbet etme fırsatı buldum inanın ikimizde çok eğlendik hatta o kadar uzattık ki 3 günden fazla sürede röportajı bitiremedik.

Şimdicik sizi röportajla baş başa bırakıp buradan kaçıyorum çünki yine çok konuştum.

🖎🖎Bilemezsin belki bir gün senin kapını çalarım✍✍

-- ✍🖎 --

-Müsaitsen röportaja başlayabiliriz.

-Başlayalım güzelim. ☺
İlk röportaj olduğu için az heyecan var hshxhannx

-Olsun kız röportaj yaptığımızı bile hissetmeyeceksin emin ol o gerginlik bende tekrar tekrar oluyo ama çok zevkli göreceksin.

-İnşallah ya sana bırakıyorum her şeyi 😄

*Her daim değişmeyen ilk sorum. Hazır mısın yazarım.
Kendini bana ve değerli okuyucularımıza tanıtır mısın?

Merhaba, sanırım az biraz heyecanlıyım. Adım Kübra, 19 yaşına girdim. İzmir'de yaşıyorum ama balıkesirde okuyrum.Pek bir özelliğim yok aslında, ayrıca kendimi anlatmakta berbatımdır.

-Bunu fark ettim 😂

-Cidden kendimi anlatmakta berbatım. Okulda kendimizi tanıtırken bile ismim dışında başka bir şey söylemem. Bunları söylemem bile mucizevi.

-Tamam o zaman diğer soruma ışık hızıyla giriş yapıyorum.

*YERALTI ZEBANİLERİ bir mizah kitabına göre farklı bir isim gibi, nasıl buldun bu ismi bize doğuşundan bahsedebilir misin yazarım??

Aslında bunu soran ilk kişisin, aklımda başka bir kurgu vardı ve Yeraltı Zebanileri'ni ismini o kurgumda kullanmak istiyordum. O kurgu pek hoşuma gitmedi ve yazmamaya karar verdim. Ardından Araf'ı yazarken yani diğer hikayem, başka bir hikaye daha yazmak istedim. Araf melankolik bir hikaye benim için. O yüzden bende mizahi şeylere başvurup bu kasvetten azda olsa kurtulmak adına aklıma bu kurgu geldi. İsmi ne olabilir diye düşünürken direkt Yeraltı Zebanileri geldi zaten. Önceden de sınıflarının bodrum katında olacağı belliydi ve şans eseri aklıma hemen o isim geldi. İyiki de gelmiş, memnunum bu durumdan.

-Ama gerçekten ilginç ben ilk gördüğümde şaşırmıştım.

-Şaşırttıysam ne mutlu bana, çünkü şaşırtmayı seviyorum.☺

*Kitabın kurgusu aslında başka mizah kitaplarında gördüğümüz cinsten peki yeraltı zebanilerin ne gibi bir farkı var??

Yeraltı Zebanileri'nin farkı, arkadaş grubundan çok sınıf olmasına veriyorum bunu. Tüm sınıfı işleyemesemde bence ayrıntı bu. Ayrıca en önemli farkları ise -ki bana göre- sınıfça Beşiktaş taraftarı olmaları.

-Aslında haklısın çoğu kitaplarda sınıf ortamını çok üstten açıklayıp bırakıyorlar çoğu figüran.
Bu nedenle de aslında yeraltı zebanileri açık ara fark atıyor bence.

-Fark atıp atmamasını bilemem aslında, fark atıyor dersem diğer hikayelere hakaret olur bence. Ama Yeraltı Zebanileri'nin farkı sınıf ortamını anlatması ve Beşiktaş taraftarı olması. ☺
Hemde fanatik bir şekilde.

-Koca yürekli yazarım benim senden az bulunur.

*Yeraltı zebanileri sweekte keşfettiğim ilk kitap diyebilirim, beni kendine öyle bir bağladı ki wattpade de varmı diye araştırıp buldum, nereden aklına düştü orada paylaşmak?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THE RÖPORTAJ (çatkapı Haberci)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin