Çatkapı Haberci Geri Döndü!
Tam gaz yepisyeni bir röportajla sahalara geri dönüş yaptım.
Bu güzel anın şerefine sizi yine güzel bir yazar ve onun muhteşem kaleme alınmış hikayesini takdis etmekten büyük onur duyacağım efendim.Bilemezsin gelir belki bir gün senin kapını çalarım.
--✍✍--
*İlk önce her daim değişmeyen sorum var.
Yazarım kendini bana ve değerli okuyuculara tanıtır mısın?Ben ki;
eğlenmeyi,yaşamayı,sevmeyi,
sevilmeyi seven ama hayattan tiksinen bir kızdan bahsedip gösteremediği o yanını yazan. Okumaya aşık, yazmaya daha bir aşık, maviye umutla, siyaha sevgiyle bakan ama hayatı pembe yaşayan 16 yaşın da, Malatya'da mutlu bir lise öğrencisiyim.*Kurgu nasıl oluştu kafanda, birden bire yazma isteği nasıl geldi anlatır mısın biraz?
Aslında birden oluştu bu kurgu kafamda. Fikirlerimi yazıya oradan da canım okuyucuları ma aktarmak en büyük hayalimdi zaten. Bir anda okulda matematik dersinde oldu tüm bunlar. Bir baktım defterin arka sayfasına yazmışım bir şeyler. Sonra da wattpad'e geçirdim zaten.
*ebrar karakteri üvey annesi tarafından ezilmesine rağmen sessiz kalıp susmasıyla öne çıkıyor. Evde acılarıyla yaşamaktansa evlenip kaçmayı düşünüyor, peki neden bu karakteri böyle kurgulamayı düşündün?
Ah Ebrar!
Çünkü Ebrar pek fazla göstermediğim o yanlız tarafımı gösteren karakter. Kendinden başka insanları düşünmek zorunda kalan yanlız karakter. Köşeye bucağa fırlattığım bir yanımın kurgusu Ebrar.-Yani ebrar karakteri senin diğer yüzünde diyebiliriz buna.
-Aynen öyle.
*kitabın tasarımı sana mı ait, yoksa başkasına mı?
Tasarımı bana ait değil.
kapak tasarım; ©itsmishackles
*hikayende fark ettiğim bir diğer şeyse baş karakterin kapalı ve dinine bağlı olması, bu diğer hikayelerden çok farklı bir etken ateist veya başka bir dinden olan bir okuyucudan tepki aldınmı?
Hayır almadım henüz, ancak zaten her yazar belli bir okuyucu kitlesine hitap etmez mi zaten?
-Bu konuda haklısın aslında kitabın kurgusu sağlamsa bazı ayrıntılara da takılmazsın.
-Aynen fikirlerimi yazıyorum. Zihninde bir yerlerde fikirlerime yer veren okuyucular kazanırsam ne mutlu bana.
-Bir tane kazandın bile ME!
Beğenmek ne kelime kitabın finaline kadar takip edeceğim inan bana.
Klişelerden uzak ve yazımı oturmuş yazarlar her zaman bulamazsın.-Ah çok teşekkürler utandım🙈
Ne mutlu bana ki sizler gibi okuyucularım var😍-Bu kadar muhabbetin ardından yeni sorumu gönderiyorum saygıdeğer yazarım.
*Sweek kullanıyor musun? Kasırga'yı sweek platformunda da okumak isteyenler bulabilirler mi?
Sweek kullanmıyorum çünkü Wattpad kadar gelişmiş bir uygulama değil diye düşünüyorum. Orada yeterince okuyucuya ulaşabileceğimi de düşünmüyorum. O yüzden pek geçirmeyi de düşünmüyorum.
-Sweek şimdi yarışma düzenliyormuş ödüllü diyorlar.
-Bilmiyorum vallahi bu aralar 1k olduk onun mutluluğundan Watpaddeyim hep😕
-Ben 2 hikayemle katıldım ama bakalım kısmetse olur.
-İnşallah olur.
Hayırlısı...*evleneceği adam alperen, bu evliliği istemediği baariz açık. Peki ilerki bölümlerde aralarında bir ilişki geçecek mi, yoksa ebrarı hayal ettiği gibi kaçıp gidecek mi?
Şimdi çok açık vermek istemiyorum ama ikisi için de ne hayırlısıysa o olacak inşallah.
*peki aklında yazmayı düşündüğün kurgular var mı? Yazarım söyler misin bize?
Aslında var bir kaç tane. Ama Kasırga bitmeden başlamayı düşünmüyorum. Aslında yaşadığım olayları veya yakınlarımın yaşadığı olayları kısa hikaye tarzında anlatmak güzel olabilir diye düşünüyorum.
-Kısa hikaye merakın var yani, bende özendim başladım birtane.
-Evet var. Aslında doğruyu söylemek gerekirse Kasırgadan önce Kahvem adlı bir kitap yayınlamıştım, ama yeterince ilgi görmeyince kaldırdım.
-Hadi yaa! Bende bir kurgumu kaldırmayı düşünüyorum çok sağlam olay örgüsü var ama kimsenin yüzüne baktığı yok.
-Yapma bence ben çok pişman oldum, bırak kalsın elbet keşfederler.
-İnşallah daha 3. Bölümünü yazıyorum ama aylardır keşfedilmeyi bekliyor garibim.
-Watpadden at bana merak ettim şimdi bir bakarım😊
-Gerçekten şu an acayip mutlu oldum, birinin hikayemi önemsediğini görmek sahte okuyuculardan iyidir.
*sence KASIRGA'yı neden okumalılar?
Aynı düşüncelerden, tekrar eden kurgulardan sıkıldıysanız Kasırga'nın Wattpad kitaplığınıza yeni bir hava katacağına eminim. Bir deneyin derim.
*son olarak bu röportajı okuyacak güzel okuyuculara neler söylemek istersin?
Sadece demek istediğim
unutmayalım ki Keşfetmeden keşfedemeyiz. Okunmayı bekleyen onlarca yazar var.
Şans verelim, keşfedelim.Kasırga'ya da bir şans verin artık!
-Benim sesli tercümanım gibisin yemin ediyorum artık bir şans verin.
-😂😂
*herşey için çok teşekkür ederim buse, ben kitabını çok beğendim gerek yazımın olsun, gerek tasfirin herşeyiyle mükemmel. İnşallah kitabın bol bol okunur, yorum ve vote yağmuruna tutulur.
Çok teşekkür ederim. İnşallah yorum ve vote Kasırgasına kapılırlar amin..Amin.
-Valla benim sorularım bu kadardı,
sıkılmadın inşallah.-Teşekkür ederim beni seçtiğiniz için ne sıkılması çok eğlendim. Umarım sende eğlenmişsindir.
-Ben senin gibi tatlı bir yazarla konuştuğum için, iç dünyasını kaleme aldığı satırlarını dahi okuma şerefine nail olmuşum benim için çok güzel birşey.
-Ovv bu cümle çok derinden dokundu. Çok teşekkür ederim her şey için. Bekliyorum yeni bölümü. İyi ki sizin gibi okurlarım var çok teşekkürler yeniden.
--✍✍--
Daha ne bekliyorsun!
KASIRGA yeni okuyucularını bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE RÖPORTAJ (çatkapı Haberci)
No FicciónBu bildiğiniz röportaj kitaplarının yanından azıcık sıyıran bir kitap. farkı ne diye soracak olırsanız hemen açıklıyorum; -wattpad mesaj kutunuz da bir anda benim mesajımla karşılaşabilirsiniz. -sonra yazdığınız bir kitabı okuyacağım bol vote ve ger...