*BİRİNCİ BÖLÜM*

563 21 5
                                    

Merhaba arkadaşlar ben Zeynep Eylül. Aranızda yeniyim. Ve aranızda kitap yazanlarınız mutlaka vardır. Bende sizin kitaplarınızı okurken içime bir his girdi. Bende yazmak istedim ve yazdım. Umarım beğenirsiniz.

Medya_ Hazal KAYA

İyi okumalar 😘😍

****

Soğuk yağmurlu bir gün... Yağmur insanların kirlerini yıkayıp temizlemek ister gibisinden yağıyor...

Ben Hazal KAYA. 22 yaşındayım. İstanbul Özel Bağcılar Tekden Hastanesi'nde doktorum. Beş yıldır orda çalışıyorum. Anne ve babamı üç yıl önce trafik kazasında kaybettim. İstanbul'a geldiğimde bu şehir bana çok yabancı geliyordu. Kendimi çok yalnız hissediyordum. Ama yanıma bir köpek alınca yalnızlığımın yavaştan kayboluşunu izledim. Artık alıştım...

İki yılımı ise... Birini sevmekle geçirdim. Egemen ALTAY... Aynı hastanedeyiz. Kalp cerrahı. Benden bir yaş büyük. Ama umrumda mı? Tabiki de hayır! Kalbimi onun kalbine kilitlemişim  bir kere ayırmak mümkün müdür?

Tabi kendisini sevdiğimi bilmiyor! Elbet bir gün bilecek... Ama o zaman gelene kadar sabredeceğim.

****

Hastaneye gitmek için saat beşte uyandım. Altı da iş başı yapıyorduk. Tabi ne bekleyeceğim özel hastane!

Banyoya girip rutin işlerimi hallettim. Dolabıma gelip siyah dar pantolon, beyaz buluz aldım. Makyaj olarak ta siyah kalem çektim ve dudaklarıma koruyucu sürdüm.

Montumu giyerek arabama bindim. Hızlı bir şekilde hastaneye sürdüm.

Uygun yere parkederek hastaneye giriş yaptım.

"Günaydın kuzum" sese döndüm. Bu Dilaraydı. "Günaydın canım." "Senin ki geldi!" Dediği anda kalbim hopladı. "Egemen mı? Nerede?" Dedim heyecanla. "Odasına gidiyordu en son. Bir hastası var beş dakika sonra kontrolleri yapılacak seni istiyor yanında!"

Beni mi istiyor? Aghh evet haftanın başı hep benimle hastalarını kontrol eder. Bunun dışında konuşmalarımız olmuyor zaten.

"Tamam tamam ben yanına gideyim o zaman görüşürüz"

"Görüşürüz"

Heyecanlı ve hızlı bir şekilde Egemen'in odasına ilerledim. Attığım her adım kalbime hançer sokuyordu. İki yıldır aynı duyguları hissediyorum. Ama asla aşkımdan şikâyet edip de soğumadım. Her zaman aşkımın arkasında duran birisiyimdir.

Kendi kendime konuşurken Egemen'in odasına ne ara geldiğimi düşünmedim değil!

Kapısını çalarak içeri girdim. "Egemen Bey... Günaydın! Hastanızın kontrol zamanı geldi!" Sesimin titrediğini farkettim. Umarım o farketmemiştir!

"Tamam Hazal gidelim!" Onun ağzından ismini duymak o kadar güzel bir şey ki! Kelimelerle tarif edemem...

O önde ben arkasında yavaş adımlarla 203 numaralı odaya ilerliyorduk. Hastanın adı Melek. 55 yaşında çok tatlı bir teyze.

Mitral kapak hastalığına yakalanmıştı. Kalbin sol kulakçığı ile sol karıncığı arasında yer alan ve kanın geriye kaçmasını engelleyen mitral kapaklardaki sorunlar romatizmal, dejeneratif ve iskemik kapak hastalıkları olarak ortaya çıkıyordu. Bir aydır hastanemizde yatıyor. Melek teyzeyi çok seviyordum. Ona bir şey olsun istemezdim. Egemende benim gibi düşünüyor. Bu yüzden elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz.

Melek teyzenin yanına geldiğimizde her zamanki gibi gülümsedi. Egemende olan hislerimi biliyordu. Ne zaman Egemen ve beni bir arada görse imalı imalı konuşup Egemen'in aklını karıştırmaya başlıyordu. Ona bu konuda kızdığımı söylesem de içten içe hoşuma gidiyordu.

"Melek teyzecim nasılsın?" Dedi Egemen. "İyim yavrum. Akşam biraz kalbime sızı girdi ama geçti sabah." "Hmm bir kontrol edelim bakalım." Diyip steteskopu eline alarak kalbini dinlemeye başladı. Her hareketini izliyordum.

"Kalp ritmin normal Melek teyzem. Ağrın olursa Hazal a söyle. Beraber gelir bakarız." Dedi Egemen en sevdiğim gülücüğünü Melek teyzeye yollarken.

"Beraber mi gelip bakacaksınız oğlum!" Dedi gülümseyerek Melek teyze. Ne yapmaya çalıştığını yavaştan anlıyordum. "Ihhımm Melek teyzecim hadi sen yorma kendini biraz uyu" dedim yanına gidip yastığını düzelterek.

Egemene baktığımda bana bakıp gülümsüyordu. Bense istemsizce gülümsedim.

Kafamı sallayarak kendime geldim. Yoksa gözlerinde kaybolacaktım.

****

Eve geldiğimde çok yorgun olduğumu hissettim. Pati üzerime atlayarak yüzümü yalamaya başladı. "Aghh patii durr" dedim gülerek.

Üzerimden kalkınca Pati ile biraz vakit geçirip odama çıktım. Bugün fazlasıyla uykuyu haketmiştim.

Kalp DoktorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin