Pjesa tjeter vazhdimi 😘😘😘😘😘😘 shpresoj te ju kete pelqyer historia deri tani . Falenderoj joniden qe po mi nxjerr 😘😘😘♥️ te dua shume ..
Tani ishte radha e soniles qe te bertiste pasi ai u fut ne dhome :
-jasht ore ti dil
-jo ska gje qendro plumbi u heq por duhet mbajtur nen vezhgim vajza ka humbur gjak shum , besoj se eshte ne duar te sigurta apo jo kevin
-lona ....
- nuk besoj se duhet te flas serish , dhe ti vajz kujdes , do vij te te shoh serish
-faleminderitKevin buzeqeshi dhe u cudit qe e lojtura e falenderoi . Lona u largua ndersa ata te dy mbeten vetem .
-cme sheh si maniak , ik tani .....
-hahaha
-cme zgerdhihesh moreee ????
-me kerkon qe te iki kur ti je ne shtepine time , dhe te qeshuren nuk ma ndal askush more vesh askush .
-te pakten largohu nga dhoma do vishem
-hahaha
-mjaft qeshe dreqi e mori , a nuk mund te kem privatesine time ???
-tani mos do te te mbyll gojen ?? Haha
-e dija qe ishe maniak , prandaj po shtireshe
-hahah jo vajze jo une kurre nuk do doja tia mbyllja gojen nje vajze si puna jote jo per gje por....
-me marsh te keqen buzet e mia si ka askush
-hahaha ku eshte manjaklliku im , kujtova se do te mbyllja gojen me buze hahahahha por me ngjites , por me vjen keq per ngjitesin qe harxhohet se ti flet serish , njerezit si puna jote edhe ne gjume flasin besojDhe sonila per here te pare ne jeten e saj u skuq , mendoi epo mendoi dicka tjeter , per nje moment e urreu gojen e saj qe nuk ndalej .
Ndersa ata te dy ziheshin si macja me miun ne dhome i futen ata te dy .-kevin duhet te flasim
-cka ndodhur mand fol nuk mundesh ketu ??? Fol ...... Ina cke pse je merzitur ???Ina nuk foli dhe heshtja kishte mbizoteruar aty .
Dicka kishte ndodhur ,,,,,,,,-kevin , me moren ne tel se ne apartamentin ku une qendroja me sonilen , i eshte vene benzina dhe me pas eshte djegur ... Sonila rrinte si e shashtisur , kete gje nga prinderit e saj nuk e priste , e dinte se ishte dore e tyre , ata e kishin bere .
-une po largohem kevin , me fal per demet qe te kam shkaktuar , kur te iki atje do ti paguaj shpenzimet , e di qe eshte dore e tyre nuk ke faj te vuash me mua ti .....
Sonila beri te ngrihej , ata te tre spo reagonin , a thua tua kish ngrene macja gjuhen .....
-jo son mos e vrit mendjen se thash per kete une , ti do qendrosh aty ku une te jem pa merak do i rregullojm te gjitha . Dhe mos e perserit me ate fjal jemi apo nuk jemi miq ??
Mandi iu afrua dhe e perqafoi ndersa ajo qau .. Po po qau ne krahet e tij ne fund te fundit dreqi e mori edhe ajo kishte ndjenja 😭😭😭😭😭
-se di ca do kisha bere pa ty te dua shume shume
-ahhah vetull holla ime te dua edhe une shume .Moter e vella po qendronin e po shihnin ata te dy , asnje fjal te tyre spo kuptonin ...
-kevin cpo ndodh na e shpjegon pak te lutem ??
-Ah me falni , por une dhe sonila zdo te ju bezdisim do gjej nje shtepi tjeter pa merak
-cfare thua mand , sonila te qendroj me mua , vajza jemi do kenaqemi ... Te qendrojne apo jo vella ???
-qendrojne ??? Epo ne rregull nuk thash gje une , po arsyeja cila eshte cka ndodhur ??
-vella mos kerko arsye leri te pushojne sot ... Neser do flasim apo jo mandi ee sonila ???Te dy tunden koken .
-naten ne po ikim
-naten ikni juve une sot do flej me sonilen pa merak flini ju edhe pse gati po gdhin
-ju te dy vetem ???
-ina cke moter ata miq jane eja ikim ne ????Ina u be xheloze , e shihte mandin sikur ta vriste po serish nuk do e linte me kaq ....
-mandi sonila si thoni te shohim agimin edhe pak ore na ndajne ??? Jo per gje po zbesoj se ju flihet .???
Mandi po vdiste nga e qeshura ndersa sonila dhe kevin pane njeri tjetrin .
-rrini juve une po iki ... Naten
-eja maniak rri me ne nuk te ha jo
-ahhah kevin vella eja me ne pastaj kush do qendroj me mua , mandi eshte me sonilen ..
-po kevin rri more burre kane qef vajzat . Vetem sotU bind edhe kevin mori inen per dore , mandi sonilen dhe u ngjiten ne papafingo . Shtruan jastiqet dhe u rehatuan , ina ne krahet e kevit e ndersa ata te dy paska ndare se soniles i dhimte plaga ...
-kevin vajza te iki te marr dicka te pime duhet edhe pak kohe derisa te gdhij mua do me zej gjumi
-haahha mandi po vij edhe une te marr disa patetina se ti nuk i di ..
- mir eja ndersa ju te dy mos guxoni te ziheni po ju vezhgon big brother
-hahaha ikni nuk do flasim pa merak .Ata te dy u larguan , e keta te dy mbeten vetem .... Cfare do te ndodhi ??? Ju lajmeroi se edhe pak do ndodh dicka e keqe ne familjen e kevit ....
Te tjerat ndodhi i keni neser naten e mir gjith te mirat pres komentet dhe kritikat tuaja .. Xhan xhan ju dua .
Kjo pjese shkon per adelajda1 nga je mi ??? Lejla_Lejla_12 nxirre me shpejt ♥️😘😂😘
YOU ARE READING
Hakmarrja
AdventureNje liber i ri po vjen . Ndryshe nga te tjeret 😘😘😘😘💋💋 shpresoj te ju pelqej