U ktheva une

447 46 28
                                    

Ckemi si jeni ??? Si po i kaloni pushimet ??? Ata qe jane ne pune ishalla ne krah te lehte . 😝😂😂😂😂

Pash njoftimin e soniles.  sonila1234 qe me kishte shkruar se pz e kam lene shume pas dore historin . Jam ber paksa dembele por edhe puna njerez te lodh . Tani kam pak pushim e po mundohem qe edhe ju te mos mbesni pas dore . Ju dua shume . Dhe flm o sonila qe ne zgjove nga gjumi letargjik .. A dhe lejla.  Lejla_Lejla_12 te pershndes      edhe ti me ke pyetur per  historin , dhe pershendes dhe shoqen time qe me kujton se historia duhet mbaruar ... 😂😂😂😘😘

Sonila spo dinte si te vepronte , mendja po i luante .. Jo nuk ishte e mundur pse duhet te ndodhte keshtu psee ????
Edhe pse ne ate gjendje vendosi te ikte tek nori nuk mundej me po mbaronte dhe po tretej se gjalli .

I ra deres dhe me goditjen e pare nori u shfaq tek dera a thua ta kishte pergjuar biseden ????

Nori pa qe ajo gati po i binte te fiket iu afrua dhe e perqafoi :

-cfare ndodhi zemer pse je keshtu ??? Sonila mire je ???

Ai pyeste pas cdo pyetje ajo vdiste , vdiste se nuk mund ti thoshte te verteten . Vdiste se edhe ai do e linte pas dore .. Vdiste se do mbetej tashme vetem as mandi nuk do e mbeshteste . Te gjithe do e urrenin per genjeshtrat ... Ajo po vdiste se gjalli ..

Nori pa qe ajo spo reagonte dhe e mori e futi brenda . E uli ne divan dhe shkoi i mori pak alkool. Mendoi se keshtu do vinte ne vete ..
Por pas gjithe atij sekreti a do donte kush te jetonte ???

-zemer flit po me ben merak cpo ndodh me ty ??? Jepi me thuaj une do te dua gjithmone ki besim tek une te lutem .. Une do jem prane teje te betohem ..

E kesaj rradhe ajo nisi  te fliste nuk po mundej me ..

-nori une
-flit zemer vetem mos hesht
-te lutem me degjo dhe me premto se do besh zgjedhjen e duhur mos me gjyko te lutem mos  e bej ..

Nisi ti tregonte cdo gje , qe nga femijeria , vuajtjet , hasmeria , largimi dhuna qe ushtronte babai mbi te dhe nenen dhe vellain drogaxhi , yyy per te gjitha . Dhe ne fund i tha per ata hakmarrjen dhe sms e derguar ...

Nori spo mundej dot te mbushej me fryme ... Spo besonte se cfare ajo po nxirrte nga goja .. Jo babi saj smund te kishte vrare prinderit e kusherinjeve te tij ..

-zemer qetesohu sje mir , oki fli pak babi yt se ka vrare do jete nje shaka .

Sonila pa qe ai e kishte humbur toruan , edhe ai spo llogjikonte dot ..

-mjaft edhe ti nori , babai im eshte vrases , ai vrau prindeit e ines dhe kevit une spo tallem ...... Te duket shaka dreqi e mori ??

Nga keto fjale ai u trondit edhe me shume .. Kapi koken me duar , dhe shtrengoi fort floket , mbase keshtu do vinte ne vete , dhe do kuptonte dicka ... Por jo asgje nuk ndryshoi i tille ishte realiteti ...

-nori une po iki , te lutem mos me kerko mos e bej , mba krahun e tyre , une nuk jam per ty , ne na ndan dicka e madhe ... HASMERIA

Me zemer donte ta ndalte ate , por ne te vertet nuk beri asgje ajo u largua dhe nori nuk rendi ta ndalte dot ... As nje hap nuk beri dot drejt saja ..

Te dy te lenduar . Sonila u zhduk drejt nje rruge te re , e ndersa nori pasi u qetesua rendi drejt saj . Por qe tanime ishte teper vone .

Nderkohe kevin po rrinte ne dritare , dhe mendonte jeten . Kuptoj se ngadal nje femer kishte arritur ti thyente pengesat. Zemra e tij po ngrohej , dhe ajo vajze ishte sonila ..
Po qeshte me vete , spo i besohej. Madje me mendje po thurte plane sesi ta ndante nga nori dhe ta bente te tijen .. Por nuk mendoi se cfare fshihte letra e madhe ...

Dy dite kaluan dhe erdhi dita e madhe . Sonila kishte perfunduar tek shtepia e saj , pasi njerezit e babait e kishin rrembyer , tanime ajo po vuante me shume . Babai tek e trajtonte si k.... Ne sy te punojesve
Dhe nenen teksa e shihte tek e rrihnin . Mendonte se keto ishin enderra por jo ishin realitet .

Dhe ora shenoj 12:00 kevin hapi letren .. Duart po i djersinin , te gjith ne dhome po prisnin ..
Ai e hapi dhe nisi ..

"Tanime do jene ber 40 dit nga vdekja ime . Kevin bir dua te te them qe te lesh motren te lumtur me mandin ata jane cift perfekt . Mbroje motren tende ajo te ka mbetur nga fisi yt askush tjeter. Pasuria ime eshte e gjitha e juaja . Ju dua shume . Kevin bir qetesohu dhe vepro mos merr njerez te pafajshem mos e bej te lutem .. Sonila vajza e re qe solle ska faj per asgje , te lutem kuptoje , edhe ajo po vuan edhe ajo eshte pjese e nje genjeshtre ... Babi i saj nuk eshte ai qe ajo mendon thuaja te lutem babi i saj ka 2 vite qe ka nderuar jete , ishte shoku me i mire i prinderve te tu . Fajtor per te gjitha eshte eri babai qe sonila mendon se e ka 😔😔😔😔😖😖😖 ai na shkaterroi bir . Merr hak por mos lendo te tjere , mos e bej .. Ju dua shume gjyshi ... "

Me kaq mbaroi te tere ishin tmerruar , sonila babai saj , vdekje 🤔🤔🤔🤔e ter koka e tyre lemsh . Por per kevin jo . Mori pistoleten e shumepritur , dhe me furi doli nga dera . Aty u ndesh me norin ..

-ku po shkon kusho ??
-po marr hakun e prinderve te mi spo bej asgje tjeter ...
-sonila ska faj te lutem mbroje ...
-tiiiii edhe ti e ke ditur apo jo ??? Po me mashtroje edhe tiii ???
-jo kevin para dy ditesh e mora vesh .
-pse sme the ??? Nejse une po iki si dihet nese kur.. Jote do shpetoj , ne fund edhe ajo eshte pjes e atij .
-te lutem mos e lendo ate

Por kevin nuk pyeti , ai do i vriste te gjithe ...
Pas tij rendi eshe nori ...

Cfare do te ndodh????
Seria tjeter heheh       ??
Do kete vrasje dhe te verteta ..
Kaq per sot ju dua 😘😘😘♥️♥️♥️
Shkon per sonila1234 ❤️❤️❤️❤️

HakmarrjaWhere stories live. Discover now