Mirembrema miq si jeni ???
Ndersa ditet kalonin ata do te fejoheshin mandi nuk ndihej aspak mire , mikja dhe motra e tij me e mire nuk ishte aty me ate .. I mungonte sonila por qe normal nuk kishte sesi te kontaktonte me te .. U kujtua te ngrihej dhe te shkonte tek parku por edhe aty nuk e gjeti ... U merakos shume se mos ndoshta prinderit e kishin gjetur dhe mbase cfare si kishin bere ...
Per nje cast mallkoi veten ne castet me te veshtira te mikes se tij ai e la ...
Dhe kevin pas kaq vitesh shkoi ne kompani . Seshte se i interesonte shume , me shume e intrigonte etja per hakmmarje ... U takua me norin ne hyrje te kompanise ..
-o kusho ckemi
-ckemi nori si je ?? Punet te shpis mire ??
-o per mrekulli , cdo gje po ecen super kemi fituar ne tender fale dizenjueses sone super
-mjaft ma ke bere si te shpise ate rob
-ty pika te rent , ta njohesh do thoje fjale te tjera
-mbylle dhe me dergo ne zyre te dhenat e fundit per kompanin se sot
eshte fejesa ines skam kohe
-verte ???? Te trashgohet patjeter do vij edhe une ..-eja more eja po mos na sill striptiste
-ahhah kusho une kam gusto ja do e njohesh sot
-pash zotin a e njeh vajzen apo te paren qe te del ne rruge
-mos me nenvlerso kusho
-ikim taniTe dy u larguan . Pa ditur ata kishin folur per te njejtin person Sonilen ..
Sot do jete nje surprize e kendesheme .Dhe sonila kishte fituar fame shume . Kishte punar mjaft , tani nuk flinte te zyra norit por te apartamenti i saj afer shtepise se norit , ai ia kishte gjetur me gjysme cmim .
Po mendonte per jeten e saj dhe cuditerisht ndihej e lumtur sot . Edhe pse ina dhe mandi i mungonin tmerresisht , madje i vente mendja edhe tel kevin ndonjeher , se di pse zemra e saj e kerkonte ...
Nga mendimet e nxori nori ..-helow miss universi
-ckemi dembel
-uaaaa cme the moj , une te solla deri ketu e me thua keshtu ababab mosmirenjohese 😝😝😝 e di sa kam investuar per ty una
-hahahah nori
-sonila
-mjaft cfar do ??
-avash njeher do ikesh ti dergosh shefit inventarin dhe
-une jam dizenjuese , pale kur na doli shefi gjalle eshte ??
-ahha moj ti na heq te dyve ,pastaj po ta shohesh sa i mire eshte nuk do thoje keshtu ..Dhe nori u vrejt ne fytyre , e shihte kevin si konkurent edhe pse e kishte kusho , mendonte se mos ndoshta do e merrte sonilen ...
Per te sonila ishte si dashuri me shikim te pare , po e adhuronte ..-hahaha cke more pse u merzite ???
-sonila me premton dicka ??
-hahahah
-mos qesh
-he fol
-se zdo te duash tjeter me shume se mua ...Sonila u shtang , e kishte kuptuar se ai e pelqente por aq ekstremisht ????
Sonila u ngrit dhe e perqafoi .-pa merak une do te dua ty gjithmone .. Only you haha . Po kerkesa e dyte ??
-haha do me shoqerosh diku ?? Fejohet kusherira kam nevoj per ty si shoqeruese ??? Si thua ??
-emmm ta mendojPa menduar ai e puthi ne faqe dhe sonila edhe u cudit por u struk ne krahet e tij . U ndie e mbrojtur .
-patjeter do jem me ty .
Cfarw do ndodh miq ??
Me falni po watti nuk me ka bere . Me falni serish po kjo shkon per joniden 😍😍😍😍😍 te dua shume zemer ... Shyqyr qe enderra jote u be realitet .
Pershendes edhe lexuesit dhe lexueset e reja 😄😄😄😊😊😊
Ju dua shume te gjitheve naten e mire por pres komente 😍😍😍 xhan xhan naten
YOU ARE READING
Hakmarrja
AdventureNje liber i ri po vjen . Ndryshe nga te tjeret 😘😘😘😘💋💋 shpresoj te ju pelqej