Hakmarrje
😍😍😘😘😍😘💋💋❤️❤️ vazhdimi i pjeses . Pastaj thoni qe jam e keqe . Lejla_Lejla_12 nxirr edhe ti me shume se une pz aq e zen jam sa frym spo marr por e nxora edhe pse von😜😜😜😘😘😘
Kevin lajmeroi gjyshin se do te iknin me pushime ne fshat.
E ndersa atyre u tha te ecnin para dhe te futeshin ne makine sepse ai do ti sjellte valixhet.Te tre buzeqeshen dhe pranuan haptazi.
E ndersa Kevin u buzeqeshi tere djallezi.Ketu do te niste edhe ndeshkimi i rradhes.Shkoi menjehere dhe mori valixhen e Soniles.
Ne valixhen e saj futi vetem rroba djemsh.
Ndersa ate te motres se tij futi rroba dimri.
I duhej te hakmerrej edhe me motren.
Pa harruar valixhen e Mandit edhe ai kishte faj qe u shkonte vajzave sipas qejfit.
Ne te tijen futi kukulla qe Ina i mbante prej kohesh .
Ndersa ne valixhen e tij futi rroba te nevojshme per pushime.
Sa do te argetohej kur te shihte fytyren e atyre te treve.
Keto po qe do te ishin pushime te bukura.
Mori valixhet dhe i futi brenda ne makine.Ata te tre po buzeqeshnin edhe ky ua ktheu.Sa do te kenaqej kur te shihte fytyrat e tyre.Makinen do ta ngante ai.Ndersa prapa ishin ata te tre.
Rruga kaloi qetë.Askush nuk po merrej me Kevin,po flisnin sikur ai te mos ekzistonte.
Brenda disa oresh ata mberriten ne destinacionin e tyre.
Zbriten te katert dhe moren valixhet e tyre.Ne hyrje u pershendeten me punetoret e fermes.
-Pershendetje Fredi.
-Uaa!Pershendetje bir mir se erdhet u be kohe pa ardhur ketu.
-epo tani erdhem do qendrojme pak por do ikim.
-Me behej qejfi.Po keta kush jane,miqte e tu?
-Hahaha!Se mban mend kjo eshte motra ime Ina.
Se mban mend vertet ??
-Uaa!!Sa shume qenke rritur moj xhan,por u bene tere ato vite apo jo?Ina iu afrua dhe e perqafoi tere mall.Ai ishte pjese e se shkuares.
Dikur Fredi ishte i vetmi person qe u qendroi afer diten kur prinderit e tyre vdiqen per tu mos u kthyer me kurre.-Mjafte na mallengjyet shkojme neper dhomat tona tha kevin .Fredi na sill edhe disa limonada .Ben shume vap sot aa dhe mos harro pasdite do te kaleroj .
-Patjeter bir ja tani pa.merak .
Te katert u shperndane vajzat do te flinin bashke ne nje dhome
ndersa djemte veçmas.Sa mberriti ne dhome Kevin u kthye serish per tek kuzhina aty ishte Fredi duke pergatitur se bashku me te bijen limonadat.-Oooo!Sa qenke rritur Linda qenke bere bukuroshe.
-Tiiii!Kevini je?
-Hahaha!Sme mban mend?Linda u ndie e turperuar.Kjo vajze ishte shume e bukur por jo per shijet e Kevit.Gjynah!!Vajzen do ta perdorte per dicka.
Do i hynte ne pune.E ndersa ata te dy çmalleshin lengjet u bene gati.
Kevin lehtazi u perkul per te puthur ne faqe ne shenje dashamiresie linden dhe prapa saj do me thene ne njeren nga pijet hodhi kripe.
U largua nga Linda dhe i tha:-Linda do te me besh nje nder??
Ajo si e zene ne faj shtoi:
-Patjeter cka ndodhur.??
-Asgje vetem se dua ti dergosh keto pije ne dhomen e caktuar.
Timen po e marr vete ndersa kete,e beri me gisht nga lengu ku ai kishte hedhur kripe.Kete dua tia dergosh vetem nje vajze me emrin Sonila.Mos harro ta besh kete per te tjerat jemi ne rregull.
-Patjeter zote...
-Te lutem Linda jo me formalitete ne jemi miq.
-Ne rregull.Vajzat topolake dhe bukuroshe e skuqur nga turpi mori lengjet per ti derguar ne vendin e caktuar.
Ndersa Kevin buzeqeshi djallezisht.Tani do te niste hakmarrja.
Por a ia vlente cfare do te ndodhte me tej ?
Te gjitha keto neser ose ku i dihet.Shume faleminderit per votat dhe komentet.
Jeni me te miret.JU DUA
Lejla_Lejla_12 bbej prov e mos e nxirr se pz aty do te vij ... Bej me shume update
ESTÁS LEYENDO
Hakmarrja
AventuraNje liber i ri po vjen . Ndryshe nga te tjeret 😘😘😘😘💋💋 shpresoj te ju pelqej