Po ju kompesoj
Dhe sonila e detyruar u nis te dergonte inventarin .
Ishte shume kurioze te shihte se kush ishte shefi valle ???
Eci ngadale ngadal dhe me plot delikates hapi ate dere shume dollarshe ....
Kur cte shihte ...Ca ka pare mendoni ?? 😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜
Sekretarja e tij gjysme lakuriq hahahhahha 😜😝😝😝😝😝
U ndie e ulet , se mendonte se do gjente njeri ne te tille pozicion , ne orar pune po valle ku ishte shefi . Doli nga mendimet nga vajza qe e therriste :
-moj ti shurdhe je ??
-me falni por une erdha te
-edhe ti me shefin ke pune hahah , sme sheh si me la mua , merri me vete ato shkresa , ai nuk do te vij me
-me falni mirupafshim
-ej ndalu pak ti je ajo dizenjuesja ??
-po une jamSekretarja u ngrit u vesh pak me mire dhe i drejtoi doren ..
-urime goxha pune kishe bere , me fal ti mua per paraqitjen ..
-faleminderit jo ska asgje .
Ashtu e hutuar iu drejtua zyres se norit .
Ia perplasi letrat mbi tavoline , dhe nori u cudit nuk ishte kjo sonila ..-cfare ndodhi ???
-per te pare femra lakuriq me dergove te shefi mua eee ????
-sonila unee ..
-mjaft nori nuk eshte keshtu , nuk eshte ashtu po si dreqin eshte pra ??? Pse me dergove ???
-e sheh se ate e duan te gjithe ....
-nori je ne vete ??? Me dergove vetem per provokim nese une do e pelqeja ate ...Nori uli koken i penduar , nuk ishte ky qellimi . Nori u ngrit te ikte , e ndersa soniles iu kujtuan fjalet e para
"Me premto se nuk do duash asnje me shume se mua "
U ndie fajtore , per fat reagoi ne kohe . Afroi koken tek nori e perqafoi fort , strukti koken ne krahet e tij dhe lehtesisht shtoi :
-nuk do dua asnje me shume se ti ...
Cdo ndodh me kete premtim valle ???
Nori u kenaq , dhe e perqafoi ate edhe me shume ajo i jepte siguri ..
Mbremja erdhi . Ishin mbledhur vetem ina mandi kevin dado linda sepse te afermit e mandit ishin larg . Ata i kishin vendosur unazat pa ndonje ritual te vecante , e donin njeri tjetrin dhe kaq mjaftonte .
Per festen po prisnin edhe norin qe si dukej do vinte me shoqerues ...Teksa ata argetoheshin dera u jap dhe u futen ata te dy ...
Para pak oresh .
Teksa sonila po behej gati , dicka e trembi . Mbase ishte thjesht ndjesi asgje me shume . U vesh thjesht me nje fustan te care nga njera ane . Floket i drejtoi dhe vendosi pak tualet . Gjithsesi ajo dukej super .
Nori e mori dhe vazhduan rrugen . Por kjo rruge iu duk e njohur per te ..-nori ku po ikim ???? Kush po fejohet ??? Kush eshte shefi ??
-avash moj pse ???
-thjesht pergjigju
-mire mos u nxeh shefi eshte kevin , por fejohet ina dhe mandi pse ???Ajo nisi te qante , vellai saj edhe pse jo biologjik po fejohej ...
Zdonte qe te shkonte edhe pse e donte aq shume , do i dilnin ne pah genjeshtrat por a kishte zgjidhje tjeter ???-sonila ke dicka per te shtuar???
E ndjeu se duhej ti tregonte skishte menyre tjeter .
Ngadal ia tha te gjitha per familjen inen linden kevin te gjitha . Mbajti per vete vetem hasmerine , ajo i perkiste asaj dhe askujt tjeter .Nori kishte mbetur shushatur pa ditur si te reagonte. Te lumturohej apo te merzitej , ???
-son nese ti nuk do e lem nuk ikim fare ?? Si thua ??
-me fal nori per genjeshtrat ..... Je merzitur me mua ???
-thjesht urrej faktin qe spate besim tek mua asgje me shume ...
-ateher une nuk do te vij me persona qe sme pranojne keshtu sic une jam
-sonila tani ne vend qe une te merzitem ti bertet ti acarohesh ...
Por lere sot do ikim bashk mire , buzeqesh sikur asgje nuk ka ndodhur .
-a ke besim tek mua nori ??
-eja ikim po behemi vone ...
Kaq per sonte shkon per adelajda1 ku je
YOU ARE READING
Hakmarrja
AdventureNje liber i ri po vjen . Ndryshe nga te tjeret 😘😘😘😘💋💋 shpresoj te ju pelqej