Mbremje e gjate ...

458 47 32
                                    

😘😘😘😘😘😘😘😘

Inen e rregulloi sonila avash avash me krahun e fashuar . Dukej bukur veshi rrobat qe kishte ardh sepse nderresa nuk kishte . Per te blere rroba ishte nje dyqan afer 2 ore ....
Dukej lezetshem dhe puthte sonilen pa pushim ...

-ik tashi ec pa merak do merrem une me kevin , nuk do zihemi te premtoj .... Do rri urte vetem per ty mire ..
-hahahha shpresoj dhe faleminderit
-mos e perserit me

Te dyja u perqafuan dhe ne dere u shfaq ai .... Mandi

-uauauua dashuria dashuria prit te afrohem edhe une nga juve ...

Te tre te perqafuar spo ndaheshin ... Kevin dhe linda po i shihnin nga dera gjysem e hapur ... Zdonte te nderhynte kevin por dicka e shtyu ...

-ina cne kshu ti ?? Pse je pispillosur
-vella une ...
-kevin do dalim bashk per te blere dicka , nuk besoj se e ke problem ...
-jo jo epo mire dilni , sot eshte dita jote mand , por mos harro kthehuni heret..
-pa merak kevin por doja ge te thoja dicka
-po cka ??
-kujdesu per sonilen ajo do qendroj ketu ..
-zdo e merrni te lojturen me vete ,??? Merreni do me beni pune ..

Nderkohe sonila po bente sikur po rregullonte thonjte dhe se vrau mendjen fare ... Tani do i shmangej , do e shohim sa larg do qendroj kevin ..

-kevin te rrespektoj si vella por edhe sonilen e kam moter edhe pse jo biologjike , kujdesu per te kaq nese do jete e nevojshme . Zdua sherre . Tregohu pak etik  e di qe mund ta besh ...
-e mire ne rregull pa merak ..

Kevin e pa sonilen qe se kishte mendjen ... Kaq e urte te ishte kthyer ??? Dicka kishte ndodhur me te ...

Mandi dhe ina dolen sonila dhe kevin i pershendeten ... Ata iken dhe sot e sigurte nuk do ktheheshin ...

Teksa te dy po futeshin brenda u perplasen tek dera .. Askush nga ata nuk foli , por po shiheshin thelle ne sy ... Po te shihej nga larg mund te dukeshin si dy te dashuruar por qe ata nuk ishin ... Ata ishin armik te njeri tjetrit...

-pervecse maniake perverse , llafazane je dhe  qorre , sa gjynah me vjen per ty vajz ....

Sonila nuk foli , thjesht e pa ne nje menyre qe transmentonte nje mesazh ....cfare dreqin ke me mua ??
Por qe kevin se kuptoi , madje bashk me linden qe u afrua aty nisen te qeshnin ....

-e sheh linda u be si pule tani qe ata iken
-ahhaha po kevin sa e ngrat duket , besoj do jete nga ato aristokratet qe u thyhet thoi
-hahahah

Te dy shperthyen ne te qeshura ndersa sonila pa rreth e rrotull . Aty ndodhej nje gote me uje , dhe mendoi mos ta conte dem . E mori plot delikates dhe tatam ia leshoi ne surrat lindes ...

Ajo bertiti por pa sukses sepse tani ishte rradha e soniles te qeshte ...
Do te ziheshin per flokesh po te mos ishte kevin qe i ndau ...

-me lesho kevin do e vras kete femer aiii te urrej
-qetesohu moj , ja tani do thahesh , shko brenda dhe tiii sonila ....
-mjaft kevin , sje askush more vesh askush , dhe ti linda seshte se te prisha dicka , se si rosak i shemtuar je ...

Linda u acarua dhe me shume dhe u fut brenda , kevin mezi mbajti te qeshuren , kete e vuri re sonila , por qe e la , kaloi permes tij dhe shtoi :

-mos u dridh kaq shume prane meje , dhe meshkujve su shkon fare te llapin si puna jote ,.... Nejse so shihemi ...

Ne sallon sonila pa xhaxhi fredin ...

-ckemi zonjush
-ckemi si je ti ??
-mire faleminderit , jeni rehat keni nevoj per gje ???
-ne fakt po darken dua te ma sillni ju , byrekun qe beri ina dhe leng pa krip
-si ishte kjo e fundit ???
-asgje ska problem , gjera qe ndodhin por mos harroni ti thoni vajzes suaj te flas me me shume etik ..
-cfare ka zonjush jeni e pakenaqur??
-kaq xhaxhi fred faleminderit ...
-faleminderit juve por ...
-pa merak mos u shqeteso ...

Sonila u ngjit , ndersa kevin kishte degjuar biseden e tyre ... Fredi u drejtua menjeher tek vajza e tij ..
Kevin buzeqeshi dhe u nis drejt dhomes ....


Mbremja erdhi  dhe ina dhe mandi spo ktheheshin ... Kevin po shqetesohej por ata spo i hapnin telefonin...
Ne tavoline ishte vetem ai linda xhaxhi fredi ... Ajo mungonte

-linda ku eshte sonila ??
-kevin ajo i kishte thene babit qe tia dergonin ne dhome ushqimin
- a mire ne rregull nese do keshtu ..

Aty u shfaq edhe sonila...

-mirembrema ju befte mire ,
-mirembrema thane te tre
-permend qenin bej gati shkopin tha linda , por qe me pas heshti nga mimika qe babai i saj i beri ..

-erdha te te them kevin se ata nuk do vijne sepse u ishte prishur makina .me than me telefon
-pse sme lajmeruan mua ??? Mos duket tu shkoj ti marr ??
-u ishte fikur telefoni kaq me thane .. Jo sot kishin gjetur nje vend per te qendruar...
-aaa ashtu e mire .
-naten e mire te gjitheve ..

Te 3 ia kthyen dhe sonila u ngjit per ne dhomen e saj . Skishte nerva te merrej me ata .. Pas saj erdhi dhe kevin ....
Ishte kaq afer saj , por qe ajo nuk u ndikua fare madje shtoi ;

-sjam adoleshente e djegur , mu hiq qafe se po ben vap ..
-hahha jo mi po e kemi rrugen bashk per kete thash .. Aaa cudi se di nese do te zej gjumi , sepse ketu cfare nuk ka , minj ari tiger merimanga ... Nata eshte e erret

Mendoi se do e trembte sonilen ne fakt ajo buzeqeshi ... Edhe pse ne te vertet po trembej ...

-kevin na gjej edhe disa kafsh te tjera te bejme fabul mire
-haha mir epo po tallesha por ujq ka , pa shaka kjo  , dhe shpesh fiken dritat .
-naten kevin faleminderit po u tremba do te therras
-haha mos e bej se do me pengosh se jam me linden
-naten tha e lodhur nga ai ...

Sa ra degjoi te qeshura ...
Normal ishin ata te dyy ....
Mbylli veshet me jastik ... Por serish i degjonte ...
Shfryu dhe u nis te dilte ne ballkonin e perbashket , mori dhe kufjet ...
Ku i dihet si do kaloj kjo mbremje per ta .....
Lindes i duhej te largohej , e ndersa kevin qendronte aty duke pare ate ....
Sa e qete dukej , valle cfare e mundonte ate ???

Ajo po degjonte dhe kendonte nen hijen e henes , shpesh her edhe qante ...
Kete e vuri re kevin , sepse donte ta trembte por u step nga lotet e saja ..

Ajo nuk kishte asgje , thjesht qantw per jeten e saj , sesa shume kishte ndryshuar... Mendonte per maman sa shume qe po vuante , mendonte per vellan ,,. Valle rrugeve serish endej , por a ishte gjalle ??? Dhe ne fund mendoi per ata ... Babain e saj ishin bere vite qe ajo si kishte thirrur me ne emer ,??? Valle njerezit pse behen ziliqar ???
Qante dhe se kuptonte se ai po e shkunte dhe po e therriste pa
Pushim , madje as krahun ku kishte patur plage spo e ndjente ...

-sonila moj tiii cfare ke pse nuk reagon ??? Me shaj vetem flit ..

Ajo pa shqetesim ne syt e tija ,
Por qe e la njeane dhe e perqafoi fort , nuk llogjikoi me , thjesht e perqafoi sot me shume se kurre kishte nevoje per perqafimin e dikujt ...

Po cdo ndodh me vone ????

Epo kete e keni ....... Kismet si
Dihet per 1 jave zdo jem shume aktive vetem
Ne mbremje, shpresoj te ju pelqej pjesa , pres komentet tuaja ... Ju dua
shume plot 1224 fjal shpresoj te jeni te kenaqur 💋🍓😍😘♥️😘😘😘😘

Kjo pjese shkon per eieeshima shume faleminderit per votat dhe komentet 😘♥️😘😘😘♥️😘

HakmarrjaWhere stories live. Discover now