[ Saewon p.o.v ]
Aku memakai dress putih paras lutut dan menghias rambutku dengan style bun .. sedang aku tgh touch up sikit muka aku tiba2 pinti dikuak .. dan muncullah lelaki yg buat aku sakit hati klw nmpak dia ..
"Wahh .. neomu yepuda .."taehyung berjalan menghampiri aku .. dia sdh siap berpakaian polis ..
"Kamsahmida .. oklah , aku kena gerak skrg .. annyeong .. aku akan balik dgn cepat .. "aku mencapai beg tangan dan mula melangkah ke pintu tetapi taehyung menahan lenganku ..
"Aku ?? Sejak bila awak pandai gunakan aku bila ckp dgn saya ?"muka taehyung jelas memaparkan riak tak suka dia .. who cares .. salah kw jgk kot ..
"Opss .. tersasul .."aku melepaskan tangannya perlahan dan segera meninggalkannya ..
"Jap .. kenapa awak berubah ? Apa salah saya ? Kenapa awak lyn saya mcm ni ? Dgn Jin hyung dan rapmon hyung awak bkn main mesra lagi .. awak kena ingat saya bakal husband awak .."aku memberhentikan langkah .. aku berpaling ..
"Awak yakin ke ? Awak akan jdi suami saya nanti ? Dahlah , saya dh lambat .."aku segera turun dari tangga .. masa aku menapak ke anak tangga pertama aku ada dengar dia mengeluh ..
Mianhae ..
♡♡♡
[ jungkook p.o.v ]
Aku memandang saewon yg betul2 nampak cantik hari ni .. ya , skrg kami dkt tepi pantai pulau jeju .. hanya ada aku , jimin , saewon dan paderi di sini ..
"Sorry lmbat .. ada urusan sikit tdi .."dia menyelit rambut depannya yg sedikit terurai di telinganya ..
"Kwenchanna .. asalkan awak dtg .. awak nmpak cantik sgt hari ni .. "muka dia merah .. bukan sbb blusher terlalu tebal .. tpi dia malu mendengar pujian dri aku yg sememangnya jejaka terhangat di pasaran .. aku memakai kot putih ..
"Baiklah .. mari kita mulakan upacara perkahwinan ini .."paderi mula berdiri di hadapan kami berdua .. jimin berdiri di belakang ..
"Jeon jungkook .. adakah kamu setuju untuk menjadikan Kim Saewon pasangan sehidup semati kamu ?"aku memandang saewon .. dia jgk memandangku ..
"Saya setuju .. sangat setuju .."paderi tdi tersnyum .. dia menanyakan soalan yg sama kepada saewon ..
"Ya , saya juga setuju .."saewon tunduk kerana malu ..
"Baiklah .. kamu sekarang sdh sah jadi suami isteri .. skrg kamu blh kiss .."sejujurnya ini moment yg aku tunggu2 .. aku memegang bahunya supaya dia berdiri menghadap aku .. aku memandang jimin yg senyum bangga melihat aku ..
"Saewon-ahh .. neomu neomu saranghae .."aku merapatkan bibirku dan bibirnya .. dan sesungguhnya ..
Aku bahagia .. teramat sangat ..
[ saewon p.o.v ]
Habis je upacara tdi .. jimin tinggalkan aku dgn jungkook .. katanya utk aku mulakan date 1 sebagai suami dan isteri .. aku dan jungkook skrg sdg berjalan sambil berpegang tgn di tepi pantai ..
"Thanks sbb sudi jdi wife saya .."jungkook tersenyum lebar .. aku hanya mengangguk ..
"Nae .. ermm , saya rasa malas pula nak ke sekolah lepas ni .."aku menghayun tanganku dan tangannya lembut ..
"Haha .. nmpaknya awak dh terjangkit dgn virus pemalas saya .."jungkook ketawa perlahan begitu jgk dgn aku ..
"Maybe .. kalau blh saya nak selalu dgn awak .."jungkook tersenyum .. dia berhenti begitu jgk dgn aku .. dia memusingkan badanku menghadap dia ..
YOU ARE READING
Amnesia - JJK
Random'I afraid that .. if she leave me forever because of me ..' Aku .. aku buat semua tu sebab aku nak kau dengan aku bahagia bila tinggal sama-sama .. Ya , aku seorang psycopath .. Tapi aku cuba kawal bila aku ada bersama dengan kau .. Aku tak suka ten...