tatlı çocuk

32 12 2
                                    

sabah uyandığımda yanımda danla vardı. irkilerek. ne oldu danla neden burdasın. abla dün çocuğa tel nonu verdim ya bana kızgınmısın. 1 o çocuk denmez. meriç abi denir. ve 2 aksine çok mutlu oldum. camlarımız karşı karşıya. gerçek mi amlaa. evett. annem gelerek. ne deli gibi bağırıyonuz. hadi gelin kahvaltı hazır. tamam anne. sen git biz geliyoruz. tamam danla. ve annem aşağı inince kalkıp banyoya girdim. elimi yüzümü yıkayıp çıktım. danla ne bekliyon. insene aşağı kardeşim. ve kalkıp aşağı indi. bende onunla beraber indim. aşağı inip kahvaltımızı yaptık. sonra annemden izin alıp gene dışarı çıktık. bir de ne göriyim meriç in yanında bir kız vardı. kıskanıp tam eve gidecekken ayağım bişeye takıldı. ve suya düştüm. evet boğuluyorum. sonra meriç suya atlayıp beni kurtarıyor. ama kardeşim de bağırmayı eksik bırakmıyor. yarı baygın meriç in kucağındayım. beni yere indirip suni tenefüs yapıyor. öyle uyanmayınca beni yan çeviriyor. ve en sonunda uyanıyorum. ALLAH ıma şükür deyip bana sarılıyor. iyimisin damla. iyimisin ablaa. iyiyim iyiyim ve yanındaki kıza hadi kuzen git de peçete getir diyor. ikisi kuzenlermiş. kız koşup peçete getiriyor. peçeteyi alıp yüzümü siliyor.   galiba bu çocuğa aşık oldum ben.

komşum bir vampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin