yüzme dersi

31 12 3
                                    

artık eve gitsek biz meriç. tamam yarın seni burda bekleyeceğim  güzellik. yanaklarım kızardı. ama belli etmemek için saçımla yanaklarımı kapattım.  hadi görüşürüz.  görüşürüz.  danla hadi eve gidiyoruz.  tamam abla. ve eve geldiğimizde odaya çıktık.  abla efendim.  meriç abinin kardeşi varmı.  nerden çıktı bu diyerek danlayı gıdıkladım.   aslında evet sordum senin için. ya ablaa.  evet bir erkek kardeşi var.  17 yaşında.  a öylemi benden bir yaş büyük.  ama hiç görmedik kardeşini.  evet yarın gelecekmiş. zaten meriç de senden bahsetmiş. gizli gizli resmini çekip göndermiş.  ve hemen seni görmek için can atıyormuş.  aabla bana bişeyler oluyo galiba seni soluk almadan dinledim.  danla iyimisin kız.  nefes al.  iyiyim.  heh tamam.  hadi odana git de uyu. kalkıp çıktı. bende uykuya daldım.  sabah uyandığımda.  kalktım.  içime bikinimi giydim. ve onun üzerine içi hafif gözüken bir elbise giydim. ve aşağı indim.  kahvaltımızı yapıp çıktık. meriç ordaydı ve yanındada kardeşi vardı. gelir gelmez kardeşi danlaya gülümsedi. hadi damla yüzme dersi. tamam deyip elbisemi çıkarttım. ve  yavaş yavaş meriç in yanına gittim.  ve aramızda mesafe bile yoktu.  kendimize gelerek ayrıldık.  evet ne yapıyoruz meriç.  yüz üstü yüzüyoruz.  bende  yüz üstü döndüm.  oda karnımdan destek veriyordu.  ayaklarınla ve kollarınla  suya kulaç atarak ilerle. tamam. diyerek nefes aldım  ve yüzümü suya soktum.  ve kulaç atmaya başladım. evet ilerliyorum.  meriç beni bırakınca yüzmeye devam ettim.  biraz yüzünce sudan kafamı çıkarttım.  meriç benim yanıma gelip. şimdilik yeter bence evet yeter. tam ilerleyecekken beni kendine çekti. aramızda gene mesafe yoktu. ve bende. bozmamak için durdum. ve yavaş yavaş dudaklarıma yaklaştı.  hop abi burda ayle var ama. dedi ve güldü. sonra gene ayrılarak sudan çıktık. ve şenzonklara oturduk.  mereba benim adım mert.  benim adımda damla diyerek elini sıktım.  sonra elimi çekerek meriç e döndüm.  meriç aynen danlayla benim gibi sizinde isimleriniz benziyo.  meriç ve mert. evet öyledir. deyip gülümsedi. bende ona gülümsedim.

komşum bir vampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin