meriç ona aşıkmı

35 11 4
                                    

arkadaşlar olaylar biraz çabuk gelişti oyüzden pardon.  zaten maceralı bir kitap olacağı için böyle oldu. neyse konuya dönelim.

ben bu çocuğa aşığım ama o bana aşıkmı acaba. kendime geldiğimde tekrardan bana iyimisin diye sordular.  yaa evet iyiyim. sesim öncekinden dahada canlı çıkıyordu. ayağa kalkmama yardım eden insanlara teşekkür ettim.  şenzonk a oturdum. damla korkuttun beni.  aradan bir erkek çıkarak. kaç yaşına gelmiş hala yüzemiyo salak.  meriç o çocuğa dönüp.  lan  o.ç  sanane dedi.  lan sen nediyon.  o.ç moç  kimsin sen lan.  asıl sen nediyosun lan. deyip sert bir yumruk attı. çocuk hasarın etkisiyle suya düştü. ben de kalkarak. lan mal.  bizimle uğraşma. evet yüzmeyi bilmiyorum. ama  senin gibi değilim. yüzemeyen insanlarla dalga geçmiyorum.  herkes den bir OOOOoooo  lama sesi geldi.  meriç de  gülümseyerek ben sana öğretirim istersen dedi. ola bilir aslında. yarın a nedersin.  olur.  tamam.   çocuk havuzdan çıkıp sinsice meriç in kafasında şişe kırmak için hazırlandığında. meriç arkasını dönüp şişeyi aldı ve elinde parçaladı. ne garip se eli de kanamadı. s. k. t. r. git lan diye bağırdığında çocuk kaçıp gitti.  meriç tamam sakin ol diyerek elini tuttum. oda sakinleşerek bana ve eline baktı. bende utanıp elimi çektim.ama eli niyeyse soğuktu. ve bu arada elinle şişeyi patlatığın zaman elin kanamadı.  eevet.  niye. çok soru sorma güzellik.  meriç den birazsa olsun korktum. ama bunu belli etmeyeceğim tabiki. 



                                                     ARKADAŞLAR  SURVIVOR   ÜN    ŞAMPİONU    OGEDAY  OLDU  

                                                     ÇOK MUTLUYUM GÖNÜLÜ  OLANLAR YORUMA YAZSINLAR 

                                                      ÜNLÜ TAKIMINI TUTANLARDA YAZSINLAR          SİZLERİ SEVEN 

                                                                                               BAYAN  DEMİ  

komşum bir vampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin