hayır. olamaz. meriç in vampir olmasını isteyen bendim. ama şimdi gerçek olduğunu duyunca bilemedim. ben vampir değilim diye beni artık sevmez. bak canım hiç meriç gibi sahipleneni bulamasın. o seni sevdi bikere. evet o beni sevdi bikere. bende vampir olmak istiyorum. diyerek kolumu uzattım. damla gerçektenmi. istiyomusun ısırmamı. hadii. tamam. diyerek koluma yaklaştı tam ısırıcakken. meriç beni çekti. ya meriç ne yapıyorsun. bende vampir olmak istiyorum aynen senin gibi. hayır saçmalama ben seni böyle seviyorum damla. kolumu yavaşça geri çektim. e ozaman ne bekliyoruz. uçur beni meriç. tamam. bin sırtıma.
evet meriç in aşkımın sırtındayım. uçuyoruz. hava serin geliyor. ama aldırmıyorum. çünkü meriç in sırtındayken hava daha bir güzel. oluyor. kollarımı kaldırıyorum. sanki süpermenim. aşağı indiğimizde nasıldı. süpermen diyor. iyiydi aşkım. sen iste hep uçarız. tamam. esniyordum. hadi eve git artık. tamam diyerek arkamı döndüm. arkamda havlular vardı. meriç e dönerek aşkım sen götürsen odama. tamam olur. diyerek beni kucağına aldı. ve camdan içeri soktu. ve yatağıma yatırdı. e havlular. aşağıdan bir ses ben veririm dedi. ve havluları çözmüş bir şekilde getirdi. iyi geceler güzellik. iyi geceler aşkım. ve camdan ikiside çıkınca uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
komşum bir vampir
Adventurearkadaşlar önceki kitaba ilgi gösterdiğiniz gibi bu kitaba da ilgi gösterirmisiniz