Adsız Bölüm 14

15 4 1
                                    

gözlerimi hafifce araladım.  allahım. iyisin.  evet iyiyim. meriç beni kucağına alarak banka oturtu. iyicene kendime gelerek.  hepsi benim yüzümden. seni bu havada uçur mamalıydım. hayır senin yüzünden değil. saçlarım yüzünden oldu.  seni dinleyip toplasaydım saçlarımı böyle olmayacaktı. lütfen kendini suçlama meriç.  ve cebimden tokamı alarak saçımı bağladım. sonra telefonuma mesaj geldi.  

annem... kızım gelsen diyorum artık. çok geç oldu.

meriçe bakarak. eve gitsek artık.

tamam gidelim. 

sonra telefona şöyle yazdım. ben... tamam geliyorum anne. 2 dk ya ordayım.

annem... tamam.

ve banktan kalkarak yürümeye başladık. yolda giderken çalılıklardan bir ses geldi

korkarak meriç e sarıldım. tamam korkma. ve korkulcak bir şey yokmuş. zaten.

çalılıklardan küçük bir kedi çıktı. sonra gülerek kediyi kucağıma aldım.

meriç. bu kedi çok tatlı alalımı.  petşoptan kedimi beğeniyosun. pirelidir.

meriç e tatlı tatlı bakmaya başladım. eve alıp yıkarız. veterinere de götürürüz. ne olur

meriç de dayanamayıp tamam dedi. işte bu ya. hadi gidelim. çok serinledi hava.

ve sağ salim vardık eve. ee bendemi yoksa sendemi kalcak bu pisicik meriç.

bilmem sen aldın. bu pisiciği. ya meriç. tamam tamam. bi gün sende bi gün bende kalır işte. 

tamam. hadi iyi geceler. iyi geceler damla. ve eve girdim. annem içerde televizyon izliyo.

koşarak odama çıktım. tabi sakarlık olmasa olmaz. tam çıktım ki  takılıp düştüm. 

allahtan kediye bişey olmadı. odama girerek kediyi yere koydum.

ee bu kediyi nasıl yıkıycaz ya of. a evet ben yıkaya bilirim. saçmalama damla ya 

ya gözüne biyerine su veya köpük kaçarsa. en iyisi yarın meriç le veterinere gidelim.

annem merdivenden çıkmış damla diye seslendi. ya kediyi nereye saklıycam.

sonra yatağımın arkasına sakladım. kızım ne yapıyosun. uyuyacaktım. tamam diyerek odadan 

çıktı. tem bir oh çektim derken kedi miyavladı. annem geriye dönerek neydi o. şey anne.

ben miyavladım. kızım delimisin gece gece. hadi uyu diyerek kapıyı kapattı. 

komşum bir vampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin