Her zaman baş karakter olmak istemiş, kendi hayatında bile seçimlerini başkası yapmış baş karakterimizin dalgınlığını bir kız sesi bozdu. Draco başını döndürdüğünde kahve saçlı bir çift Slytherin gözü gördü. "Hey Draco! Sence bu sene Slytherin'e seçilecek kimler var?" diye sordu. Pansy Parkinson 12 yaşında olmasına rağmen çocukluk masumiyetini kasvetli bir havayla tamamlayan gözlere sahipti. Draco ise şöyle bir göz gezdirerek "Slytherin özgüvenini hiçbirinde hissedemedim Pans, bu senekiler biraz,öhm, ezik gibi ne dersin?" dedi. Parkinson ise yeşil gözlerini kırparak onay verdi baş karaktere.
"Ginny Weasley, bayan Weasley lütfen şu sandalyeye oturun" Seçmen şapka başına konan kız korkarak Gryffindor masasına bakıyordu. O anda istediği olmuşcasına bir ses yükseldi"Gryffindor!". Alkış sesleri belirli bir harmoni(!)yle yükselirken kendi aralarında konuşan Slytherin öğrencileri seçmen şapkanım sözlerine dikkat kesildi. Taburede oturan kızın, şapkanın kafasına geçirilmesiyle birlikte kahkülleri -nasıl yazıldığını biliyorum sadece bu benim yazış tarzım, sorry tdk- görüşüne engel olmaya başlamıştı. Küçük kızın yüzünde kendinden emin bir gülümseme vardı, ruhunda ise korku. Seçmen şapka sesini belirsiz yerlerde çok yükseltiyor ve salon bundan rahatsız oluyordu. Simsiyah, uzun, düz ve parlak saçları şapkanın gelmesiyle karışan kız kendinden emin yarım ağız gülümsemesini bir an için bile bırakmamıştı. Seçmen şapka düzensiz bir konuşmayla sanki bütün okul kurucuları konuşuyormuş gibi davranıyordu. "Zekanız çok parlak Ms.Nymph, kehanet cadısı olduğunuz da açık. Ravenclaw ruhunuz ise su götürmez bir gerçek!"Sonra şapka konuşmasını hızlandırarak sevecen bir şekilde "Sadık ve korumacısınız da Bayan Nymph, harika bir Hufflepuff olabilirsiniz." Biraz bekledikten sonra eskimiş şapka yavaşlayarak tane tane "Kehanetlerinizi biliyorsunuz Bayan Cruella, gelecekte çok cesur bir büyücü olacaksınız, sevdikleriniz için her şeyi yapan bir büyücü." Seçmen şapka duraksayıp konuşmaya devam etti.
"Yetenekleriniz çok şaşırtıcı Ms. Nymph. Kurnazca zekanız, güçlü tılsım ve büyüleriniz, adı anılmaması gereken yetenekleriniz bile mevcut, bu yetenekle gurur duyabilirsiniz. Asil bir kana sahipsiniz. Asil bir bina Slytherin'de olmalısınız"
Seçmen Şapka güzel bir tonda bağırarak "Slytherin!" dedi aniden. Belki de sadece Cruella'ya bu ses güzel gelmişti. Slytherin masası coşkuyla alkışlarken Siyah saçlı kız masaya oturdu.
Kanlı Baron somurtarak masadan geçerken arkasına Peeves takıldı. Herkes göz devirmeye başlarken siyah saçlı kız siyaha çalan gözlerini ona dikti. Peeves yine bir şeyler saçmalıyordu ki Cruella'ya gözü takıldı. Merhaba bayan deyip ona elini uzattı. Cruella ona dik dik bakarken asil bir gülümsemeyle ona elini uzattı. Peeves "HAHAHAH BEN BİR HAYALETİM HAHAHAH-bu komik değil ki-" deyince asil gülümsemesini sürdüren Cruella, "Bunu görebiliyorum, okuduğum bir kitapta hayaletlerin sadece trajik ölümlerde ortaya çıktığı söyleniyordu
-atıyom-
Mr.uhmm(?)"meraklı gözlerle Slytherin masasına bakarken kız, saçları eşsiz bir sarı renge sahip olan çocuk "Peeves" dedi tükürürcesine. Siyah saçlı kız "Vay canına! Peeves, dostum" diyerek devam etti. "Bize ölümünden bahsetsene!"
Peeves, "Sizi küçük canavarlar" dercesine homurdanarak masadan ayrıldı.
Gözlerinden safkanlığı okunan kasvetli yeşil gözlere sahip kız "Tebrik ederim Cruella, adın biraz Slytherin'i yansıtıyor, ha?**" dedi gülerek."Ben Pansy Parkinson. Bunlar da Vincent Crabbe, Gregory Goyle, Draco Malfoy, Blaise Zabini-aklımdaki bütün slyleri sayıyorum şuan bi dk- ,Millicent Bullstrode." Pansy kimi gösterdiyse herkes ya kafasını ya da elini salladı. Sonra karşı masayı göstererek "Şurası da Gryffindor ve aziz öğrencileri. Seçilmiş kişi, zeki kız, yardımcı karakter."
Küçük bir gülüşme sonrası Dumbledore herkesin dikkatini çekerek güzel bir başlangıç konuşması yaptıktan sonra masada yemekler belirdi.
Herkes güzelce yemeğini yerken Cruella'nın gözü yeşil bir elma aradı. Şu an gerçekten en sevdiği yiyeceği hak ettiğini düşündü. Masada sadece bir elma vardı ve rahatladı. Tam onu alacakken Draco adlı çocuk ona "KESİNLİKLE HAYIR" diye bağıran bir bakış attı. Cruella elmayı bir hamlede aldı ve Draco'ya baktı. Sonra kendini beğenmiş bir gülümsemeyle elmayı ikiye böldü ve yarısını ona verdi. Bakışları değişmemiş olan Draco az da olsa sakinleşmişti. Konuşma güzel gitti. Masada yeni elmalar ortaya çıktı. Cruella Gilderoy Lockhart'ın midesini bulandırdığını ve onun bir düzenbaz olduğunu söyledi. Pansy buna karşı çıktı ve onun yakışıklılığından bahsetti. Blaise, Draco ve Cruella aynı anda "Öğ!" diye bağırdı ve birbirlerine bakıp güldüler. Her şey mükemmeldi...
Bölüm başkanları yatakhaneleri gösterirken Pansy gözünü devirerek, "Benim yanımdaki yatakta yatarsın. Orada Millicent yatıyor ama küçük bir İmmobulus işe yarar." dedi ve göz kırptı. Beni ararsan ortak salondayım uyarısını vererek gitti. İlk günler Cruella için yeterince sıkıcıydı. Quidditch'ten nefret ediyordu ve Madam Hooch'a uçmaması için yalvarmış ve sonunda bilerek kendini yaralayıp revire gitmişti. Yavaşça gruptan uzaklaşıyor ve en yakın arkadaşının Dumbledore olduğunu düşünüyordu. Canı sıkıldıkça ona gidip Fawkes'la ilgileniyordu. Okulun birkaç hafta sonrasında Dumbledore'laydı ve Dumbledore "Bayan Nymph, -bayan değil kadın moruq.d- görüyorum ki derslerde kolaylıkla başarı sağlıyorsunuz. Size bir teklifim var. Derslerinizi yoğunlaştırıp,ki bu size hiç zor gelmeyecektir, bir sınav ile birlikte üst sınıfın derslerini almak ister misiniz?" diye kibarca sordu. "Profesör ben, uhmm, bunu çok isterim" dedi. Artık arkadaşlarım ile yeniden yakınlaşırım diye düşünürken küçük kız, Dumbledore "Hem arkadaşlarınızı geri kazanırsınız." dedi ve göz kırptı. Cruella teşekkürü abartarak odadan çıktı. Yarın olacağı sınava çalışmak için kütüphaneye gitti. Hermione adlı "zeki kız" Yaratıklar bölümünde hırsla bir şeyler ararken Cruella İksir bölümüne yöneldi. Kitaplara göz gezdirip bu sene öğretilen her şeyi kafasına kazıyıp sırayla Bitkibilim, Karanlık Sanatlara Karşı Savunma, Yaratıklar,ki burada tuhaf bir şekilde Hermione ile göz göze geldi, Aritmansi, Tılsım ve hatta Muggle Araştırmalarına baktı. Sihir Tarihinde biraz gözü yorulduktan sonra oraya acemice yerleştirilmiş bir kitap dikkatini çekti. Ozan Beedle'ın hikayeleri. Sayfaları gezerken altı kibarca çizilmiş iki birbirine yakın bölüm gördü ve okumaya başladı.
"Sonra kibirli olan ikinci kardeş ölümü daha da aşağılamaya karar vermiş ve başkalarını ölümden geri çağırma gücü istemiş. Ölüm de nehrin kıyısından bir taş almış,ikinci kardeşe vermiş ve ona taşın ölüleri geri getirebilecek gücü olduğunu söylemiş."
Daha sonra ikinci bölüme başladı.
"Bu arada ikinci kardeş tek başına yaşadığı evine gitmiş. Taşı elinde üç kere çevirmiş. Bir zamanlar evlenmek istediği ama vakitsizce ölen kız bir anda karşısına çıkmış. İkinci kardeş hem şaşkınlık hem de hayranlık içinde kalmış. Ancak kız hüzünlü be soğukmuş. Aralarında bir tül varmış gibi ondan ayrıymış. Fani dünyaya dönmüş olsa da oraya ait değilmiş ve ıstırap çekiyormuş. İkinci kardeş ise hasrete dayanamayıp kıza kavuşmak için kendini öldürmüş. Böylece Ölüm ikinci kardeşe de sahip olmuş."
Cruella ilk defa bir şeyi anlamamış gibi hissetti. Biri neden sadece ikinci kardeşin hikayesini çizmiş olabilir diyerek meraka düştü ama merakını uykusu yendi ve kütüphanede uyuyakaldı.**Cruel: acımasız demek. Ella ise ona bir asillik katıyor.
Beğendiyseniz votelamayı unutmayın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karga tüyü prenses ve cam kırığı prens
FanfictionAcı çağırışımlar belirler dünyayı. Beyinlerin kan kırmızısı damarları arasında geçiştirilen onlarca ruh yardımcı olur derler. Kanda boğuluyorlar o zaman dostum. Kan yükseliyor, yükseliyor ve onları havaya çıkartıyor. Bir cam kırığı kesmiş naif cildi...