Este incredibil cate emotii poti simti atunci cand viata ta se schimba la 180 de grade. Frica, nerabdare, speranta, bucurie, vinovatie , senzatie ca esti libera in sfarsit.
In aceasta zi minunata de iulie , Hayley privea lumea cu simturi noi. Era coplesita de sentimente. Se simtea libera pentru prima oara in viata ei si totusi vinovatia ii innegurau privirea.
Se uita inca o data la tinuta ei si intra hotarata in cladire. Spera sa isi gaseasca sora si nu voia sa o faca de ras in fata tuturor aparand neingrijita . Vanzatoarea o asigurase ca acea fusta alba impreuna cu bluza verde inchis ii dau un aer foarte modern si profesional. A alaturat si niste pantofi nude cu tocuri inalte astfel incat atunci cand s-a privit in oglinda nu s-a recunoscut. Parea din site-urile. Hainele ei au parut dintr-o data si mai ponosite in comparatie cu tinuta in care era. Trecutul ii parea din ce in ce mai tulbure si mai urat.
- Buna ziua. O caut pe Kate Lindstorm.
- Buna ziua. Aveti programare?
- Da, minti Hayley si se ruga sa nu o trazneasca nici un fulger in momentul acela.
- Urcati, va rog , la etjul 12 si apoi o luati la stanga a doua usa.
Tanara ii multumi cu vocea gatuita. Sora ei lucra in Resurse Umane la o mare companie, cu peste 500 de angajati. Probabil receptionera crezuse ca venise la un interviu. Apasa pe butonul liftului si astepta nerabdatoare sa coboare de la etajul 23. Simtea cum i se racesc mainile si se temea sa nu inceapa sa tremure incontrolabil si sa faca o scena la locul de munca al surorii ei. Respira adanc de cateva ori si observa in dreapta ei un barbat inalt. Toata educatia ei privind barbatii s-a activat. S-a retras putin mai departe si incerca sa nu faca nici un contact vizual. Spera din tot sufletul ca liftul sa se umple si sa nu ramana singura cu el.
Usile ascensorului s-au deschis si Hayley intra repede si se aseza in coltul acestuia. Incerca din nou sa se relaxeze. Stia ca nu este normal sa se simta atat de panicata la gandul ca era asa de aproape de un barbat dar nu se putea opri. Incerca sa se concentreze pe faptul ca o va revedea in sfarsit pe sora ei dupa 5 ani. Dar oglinda reflecta imaginea barbatului si ea observa cat era de frumos.
Vorbele mamei ei se auzira imediat. „ Cei frumosi fac cele mai mari ravagii. Uita-te la mine. Ei sunt blestemul nostru. „
- Te simti bine? Vocea placuta a barbatului ii izbira urechile. Esti extrem de palida. Primul interviu?
- Eu ... da. Kate Lindstorm. Da, se balbai Hayley.
- Kate este plecata pentru urmatoarele 2 saptamanai in Chicago. Esti sigura ca nu ai incurcat datele sau persoanele?
- Eu , nu. Nu se poate . Trebuie sa o vad, o lacrima pe care nu o simti i se prelinse rapid pe obraz.
Toata nerabdarea , toata asteptarea , toate sperantele s-au prabusit si au lasat-o fara suflare. Simtea ca are un atac de panica si era asa de departe de camera ei si de tot cunoscut incat situatia paru fara iesire. Genunchii i s-au muiat si a trebuit sa isi rezeme palma de peretele liftului. Trebuia sa fie tare. Nu voia sa o faca de ras pe sora ei. Nu voia ca lumea sa stie ca Kate avea o sora slaba si incapabila sa suporte cea mai mica dezamagire.
- Imi puteti da, va rog , adresa din Chicago. Va implor. Este foarte important pentru mine.
- Atat de mult va doriti acest job? Incerca el sa glumeasca.
- Eu, nu . Nu sunt aici pentru job. Paloarea ei crescu ...
Liftul s-a oprit la etajul 12 iar usile s-au deschis. Hayley nu iesi. Se uita doar la strainul din fata ei.
- Va rog... Nu ar fi vrut sa divulge secretul. Dar nu voia sa mai astepte alte saptamani dupa cei 3 ani de dor si disperare. Degetul lui era pe butonul care tinea usile deschise la lift. Fata lui nu exprima nimic.
- Va rog, e sora mea. Si nu am mai vazut-o de 3 ani.
Barbatul lua mana de pe buton. Acum isi croia vitejeste drum spre etajul 25 . Linistea se lasa . Era atat de speriata incat i se parea ca inima ei se aude ca o toba in lift, nu , in toata cladirea. Isi puse mana mica in dreptul inimii. El o observa cu interes, in garda totusi sa o prinda daca ar fi lesinat.
Ascensorul se deschise si el o lua inainte. Hayley il urma supusa. Vazu doua secretare cum il saluta si cum o saluta , dar nu putea scoate nici un cuvant. Inclina capul usor si se concentra doar pe pasii pe care ii facea. Unul in fata celuilalt, cu atentie. „ Sa nu cazi. Sa nu te impiedici. Unul in fata celuilalt. Toc. Toc. „
Barbatul se opri, iar tanara reusi in ultimul moment sa nu se ciocneasca de el. Mirosul i-a fost luat cu asalt de un parfum ametitor. Inspira cu nesat si stiu ca avea sa il pastreze intotdeauna in cutia cu amintiri olfactive. In incercarea de a nu il lovi, ridica mana si il atinse fara sa vrea. Un curent electric ii trecu prin corp si il privi cu groaza.
- Pana acum am vazut in ochii femeilor atunci cand ma priveau dorinta, pasiune, dragoste , dispret dar nu am vazut niciodata groaza. Cred ca este o prima data pentru orice in viata asta, continua el glumet . Eu sunt Jace. Si tu ai spus ca esti sora lui Kate.
Tanara aproba tacuta. Incerca sa isi revina.
- Dar, vezi tu... Kate nu a spus niciodata ca ar avea o sora. Iar eu o cunosc de 2 ani. Asadar, cine esti cu adevarat?
Privirea lui era atat de patrunzatoare incat Hayley nu se putea uita la el. Dar faptul ca sora ei nu pomenise niciodata de ea i se parea o lovitura crunta. Stia ca o dezamagise. Atunci cand Kate fugise a chemat-o si pe ea, dar a fost prea lasa ca sa isi paraseasca parintii. Simtea ca o pierde din nou.
- Sunt Hayley. Si s-a intors spre usa sa plece. Umerii ii cazusera si tot viitorul roz pe care il prevazuse s-a spart in mii de bucati.
CITEȘTI
Complicat
RomanceInainte sa se poata controla, Jace s-a intins dupa ea si a imbratisat-o. Si-a pus un brat in jurul mijlocului ei subtire si a tras-o spre el. A simtit-o cum incremeneste, incercand sa nu respire . S-a uitat spre ea si a vazut ca avea ochii inchisi...