Capitolul 7

32 1 0
                                    

Era un hotel, la nici 5 minute distanta. Un hotel dragut si cochet.

- Ma vrei asa de mult? Vrei sa faci sex cu mine acum? O intreba inainte sa ii muste lobul urechii.

- Te vreau atat de mult incat as putea sa fac sex cu tine aici, in strada, ii raspunde ea excitata.

Se desprinse de ea si o lua de mana. Mergeau cat de repede puteau, tinand cont ca ea era cocotata pe tocuri de 10 cm. S-a oprit de doua ori insa, ca sa ii ia capul in maine si sa o sarute apasat. Simtea ca hotelul e prea departe , iar sangele i se transformase in foc lichid.

Au ajuns la hotel si amandoi au incercat sa isi ia o mina serioasa. Dar si aici faptul ca Dominic era cunoscut le-a inlesnit toate formalitatile. Pur si simplu a primit o cheie fara sa faca nici un act.

- Sa inteleg ca faci asta des?

- Sa nu intelegi asta in nici un caz. Sunt un fel de paznic mai special pe aici. Asta e tot.

- Si eu care credeam ca hotelul e al tau , chicoti ea

- Imi pare rau ca ti-am distrus visurile. Ma mai vrei asa? Spuse sarutand-o pe gat, usor.

- Da. Clar da.

Hotararea cu care il voia il exaspera. Totul i se parea ca merge prea incet. Liftul nu isi deschidea usile prea repede, nu urca prea repede, cheia nu descuia camera prea repede. Dar, in sfarsit intrara in incapere. Inchise usa si ii lua chipul in maini. Se cufunda in ochii ei albastrii si o saruta cu patima. Mainile ei ii atingeau corpul cu febrilitate. Incerca sa ii dea tricoul jos si o simtea stangace, dar dornica. O ajuta si isi trase tricoul peste cap , aratandu-si muschii sculptati. Buzele ei s-au intredeschis surprinse si a inceput sa ii sarute pieptul usor. Era atat de bine incat i se parea ca ar fi putut termina, numai de la respiratia ei usoara pe pieptul lui. O trase usor spre el si o intoarse cu spatele ca sai ii scoata rochia. Ramasa doar in lenjerie a avut un moment micut de panica , moment rapid observat. Mintea lui calculata ii spuse ca, totusi, nu facea asta prea des, ceea ce il facu sa se simta mai llinistit. Ii lua un san in mana si il saruta prin sutien. Un geamat fu raspunsul ei . o aseza pe pat si inceput sa o mangaie si o sarute pe corp cu patima. I se parea ca niciodata nu a atins o piele mai fina si mai alba. Mainele lui o cuprindeau cu neasat si din cand in cand revenea la gura ei si o saruta pasional. O dezbraca total atunci cand simti ca nu mai reuseste sa se abtina si ii cauta privirea sa vada daca e pregatita. Kate aproba si inchise ochii. Nu asa vazuse ea intalnirea. Spera din tot sufletul ca sa nu ii revina in minte imagini ale tatalui ei vitreg atunci cand o viola. Dar el era asa de diferit , iar intalnirea atat de naucitoare incat accepta totul . Se simtea bine. Toate simturile erau extrem de excitate si tot ce voia era sa il aiba in ea. Momentul cand a intrat in ea a fost atat de minunat incat toate gandurile s-au risipit in neant. Un orgasm coplesitor s-e cladea in ea si Kate era sigura ca va muri de atata placere. IN momentul in care a simtit ca nu mai rezista i-a luat capul lui Dominic si l-a sarutat pana a simtit ca nu mai are aer. Orgasmul a venit la amandoi ca o binecuvantare. Dominic s-a prabusit langa ea. S-a cuibarit cu capul in gatul ei si a incercat sa isi revina. Simtea cu isi recapata luciditatea incet. A vazut- o pe Kate cum se ridica si a auzit apa curgand. Dupa ce a terminat s-a asezat langa el . ii saruta pielea inca umeda de la picaturile de apa si se duse la randul lui sa faca un dus. Relaxat, se intoarse in camera. Voia sa se desfete din nou cu corpul ei frumos. De data asta mai lent, voia sa o savureze in adevaratul sens al cuvantului. Dar cand intra in camera constata cu uimire ca ea disparuse. Se imbraca in graba si pleca dupa ea. Se gandea ca nu are unde sa ajunga, mai ales ca avea tocuri asa de inalte. Dar ea era deja plecata. 

ComplicatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum